"Przychody ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych za luty 2019 wyniosły ponad 177,1 mln zł (w tym 3,4 mln zł - eobuwie.pl i 28,6 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 38%, narastająco za okres styczeń - luty wyniosły około 399,5 mln zł (w tym 7,1 mln zł - eobuwie.pl i 67,3 mln zł Karl Vögele AG) i były wyższe o 38% w stosunku do roku 2018" - czytamy w komunikacie.
Przychody w kanale internetowym za luty 2019 wyniosły 79,8 mln zł (w tym 2,5 mln zł Karl Vögele AG i 2,0 mln zł DeeZee Sp. z o.o.) i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego o 79%, narastająco za okres styczeń - luty wyniosły 164,6 mln zł (w tym 4,1 mln zł Karl Vögele AG i 4,2 mln zł DeeZee Sp. z o.o.) i były wyższe o 60% w stosunku do roku 2018, podano także.
Powierzchnia sklepów Grupy CCC na dzień 28.02.2019 r. wyniosła 660 tys. m2 (w tym 80 tys. m2 Karl Vögele AG) i była wyższa o 37% r/r.
W raporcie nie uwzględniono przychodów CCC Germany - zgodnie z MSSF 5 działalność zaniechana, zaznaczono również.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 roku.