Strategia Alior Banku na lata 2017-2020 zakłada m.in. uruchomienie na koniec 2017 własnego pośrednika kredytowego, podał bank.
Cele na 2020 r. to m.in.: "Pośrednik kredytowy Aliora będzie #1 wśród pośredników online; 2-3 mld zł rocznego wolumenu (pożyczki, hipoteki, oferty pozabankowe)" - czytamy w prezentacji.
Pośrednik ten ma udostępniać "najlepsze oferty z rynku" od dostawców bankowych i pozabankowych. Oferta ma by ć dostępna na "jeden klik" dzięki innowacjom Alior Banku: automatycznemu zbieraniu danych klienta, weryfikacja za pośrednictwem wideo, biometrii oraz , atrakcyjnemu i nowoczesnemu interfejsowi.
Będzie to "niezależna marka wspierana wyróżniającym się online marketingiem (kampanie www, marketing wirusowy, media społecznościowe, programy partnerskie)", podano także.
Alior Bank rozpoczął działalność w listopadzie 2008 roku. Bank zadebiutował na warszawskiej giełdzie w grudniu 2012 r. Aktywa banku miały wartość 61,21 mld zł na koniec 2016 r.