Multimedia Polska może w tym roku ponieść nakłady inwestycyjne rzędu 150-160 mln zł, nie uwzględniając kwoty na akwizycje, poinformował prezes Andrzej Rogowski.
"Z uwzględnieniem realizacji programu cyfryzacji, capex może sięgnąć nawet 150-160 mln zł" - powiedział Rogowski dziennikarzom.
Wyjaśnił, że do połowy przyszłego roku firma chce wyłączyć usługi analogowe w tzw. górnych pakietach cenowych. W przypadku np. umów ze spółdzielniami mieszkaniowymi nie planuje takiego działania.
Prezes wskazał też, że kwota wydatków na akwizycje nie jest określona.
´´Prowadzimy rozmowy [w sprawie akwizycji]´´ - powiedział.
Multimedia Polska SA to czołowy ogólnopolski dostawca usług telekomunikacyjnych - telewizji cyfrowej, internetu stacjonarnego i mobilnego, a także telefonii stacjonarnej i mobilnej. Wśród kompleksowych usług dla domu spółka oferuje również: ubezpieczenie mieszkania, wideo monitoring, energię elektryczną oraz gaz. Obligacje spółki są notowane na rynku Catalyst.