- poinformowało PAP we wtorek źródło zbliżone do AMS.
'Agora straciła wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu akcji AMS. Nadal trwają rozmowy z przedstawicielami Agory oraz z trzema innymi podmiotami' - powiedziało źródło.
Pod koniec stycznia Agora uzyskała wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu pakietu akcji AMS.
Według doniesień prasowych Agora miała przeprowadzić dokładną analizę sytuacji Art Marketing Syndicate. Cena sprzedaży akcji spółki została wstępnie ustalona na 70 zł za sztukę, jednak mogła ulec zmianie po zbadaniu firmy.
Wiosną ubiegłego roku o przejęcie kontroli nad AMS, który jest liderem polskiego rynku reklamy zewnętrznej, starały się francuska spółka JC Decaux i Agora, ogłaszając wezwania.
Agora początkowo proponowała 60 zł za jedną akcję AMS, jednak po ogłoszeniu wezwania przez JC Decaux zwiększyła ofertę do 70 zł. Francuska firma zaoferowała 66 zł. Oba wezwania zakończyły się niepowodzeniem.
We wtorek kurs akcji AMS o godzinie 14.07 wyniósł 48,90 zł.
Po czterech kwartałach 2001 roku grupa AMS poniosła 5,1 mln zł straty, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 173 mln zł.