Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

KNF zakazała dopuszczenia do obrotu warrantów Sfinksa

0
Podziel się:

Przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego zakazał dopuszczenia do obrotu warrantów subskrypcyjnych serii A i B spółki Sfinks Polska, w związku z niezamieszczeniem w prospekcie informacji o umowie z Viva Art.

*Przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego zakazał dopuszczenia do obrotu warrantów subskrypcyjnych serii A i B spółki Sfinks Polska, w związku z niezamieszczeniem w prospekcie informacji o umowie z Viva Art, poinformowała KNF w komunikacie. *

W ubiegły piątek, 11 maja, KNF zatwierdziła prospekt emisyjny spółki Sfinks, w związku z zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotu na rynku regulowanym warrantów subskrypcyjnych serii A i B.

Dzień wcześniej Sfinks poinformował w raporcie bieżącym o zawarciu umowy ze spółką Viva Art, promotorem koncertu The Rolling Stones, jaki ma odbyć się w wakacje w Warszawie. W ramach umowy, marka Sphinx zostanie sponsorem koncertu. Spółka Sfinks Polska zainwestuje w to przedsięwzięcie do 3,6 mln USD, ma jednak zagwarantowany pełny zwrot inwestycji ze sprzedaży biletów.

"Opis powyższej umowy nie znalazł się w prospekcie emisyjnym, mimo że wymóg zamieszczenia tego opisu wynika z Rozporządzenia Komisji (WE) nr 809/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. Tym samym Komisja stwierdziła, że prospekt emisyjny spółki Sfinks Polska nie spełnia wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy o ofercie publicznej" - napisano w komunikacie KNF.

Komisja poinformowała, że 14 maja zwróciła się do spółki o wyjaśnienie powodów niezamieszczenia w prospekcie emisyjnym opisu umowy.

"W odpowiedzi spółka wskazała, że przekazała do KNF raport informujący o opóźnieniu w przekazaniu informacji poufnej o zawarciu w dniu 27 kwietnia br. znaczącej umowy" - napisano w komunikacie KNF.

Zdaniem Komisji powyższe wyjaśnienia, nie uzasadniają faktu niezamieszczenia w prospekcie emisyjnym informacji na temat znaczącej umowy.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)