Platforma Mediowa Point Group (PMPG) nadal jest zainteresowana budową projektu telewizyjnego w oparciu o markę _ Machina _, wynika z raportu spółki.
PMPG planowało uruchomić projekt telewizyjny w zeszłym roku.
_ Point Group informuje, iż uwarunkowania ekonomiczne w roku 2010 r. nie pozwoliły na opracowanie optymalnego biznesplanu, który zapewniłby satysfakcjonujący zwrot z inwestycji w projekt _Machina TV". Powyższe czynniki uniemożliwiły realizację ww. przedsięwzięcia i finalizację negocjacji z partnerem branżowym w 2010 r." - czytam w raporcie.
Spółka deklaruje jednak, że uruchomienie kanału telewizyjnego nadal pozostaje jednym z elementów jej strategii.
_ Emitent deklaruje, iż w 2011 r. będzie nadal analizował wyniki rynku mediów telewizyjnych oraz będzie kontynuował rozmowy z podmiotami zainteresowanymi wspólną budową silnego brandu rozrywkowego w oparciu o markę Machina _ - czytamy dalej.
Narastająco w I-III kw. 2010 roku spółka miała 0,39 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 3,75 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 61,67 mln zł wobec 43,12 mln zł.