LPP odnotowało ok. 556 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w maju 2017 r., co oznacza wzrost o 18% r/r, podała spółka. Narastająco w okresie styczeń - maj 2017 r. wartość skonsolidowanych przychodów wyniosła 2 449 mln zł i wzrosła o ok. 16% r/r.
"Szacunkowa marża brutto na sprzedaży wyniosła ok. 59% i była wyższa o 6 pkt proc. w stosunku do marży zrealizowanej w maju roku poprzedniego. Przychody ze sprzedaży internetowej w maju 2017 wyniosły ok. 25 mln zł i były wyższe o ok. 120% od sprzedaży zrealizowanej w maju 2016 r. Narastająco w okresie styczeń - maj 2017 roku sprzedaż internetowa wyniosła ok. 103 mln zł i była wyższa o ok. 99% r/r" - czytamy w komunikacie.
Powierzchnia handlowa sklepów na koniec maja 2017 r. wyniosła ok. 928 tys. m2 i była większa o ok. 7% od powierzchni handlowej na koniec maja ubiegłego roku, podano również.
LPP zarządza markami modowymi Reserved, Cropp, House, Mohito i SiNSAY. Spółka jest notowana na GPW w Warszawie od 2001 roku. Skonsolidowane przychody LPP ze sprzedaży sięgnęły 6,02 mld zł w 2016 r.