Przychody ze sprzedaży w segmencie modowym HubStyle wyniosły w sierpniu br. 0,9 mln. zł, co oznacza wzrost o 107% r/r, poinformowała spółka. Od początku roku segment sprzedaży odzieży wypracował już 8,22 mln zł, podano również.
"Wrzesień był miesiącem przygotowań do najbardziej intensywnego okresu pod względem sprzedaży odzieży, jakim jest czwarty kwartał. Jesteśmy gotowi i wchodzimy już z nowymi produktami w jesienno-zimowy sezon. Znając doskonale nasze klientki i klientów, przygotowaliśmy dla nich bardzo ciekawy asortyment - wierzymy, że idealnie trafiliśmy w ich preferencje i będą mile zaskoczeni naszymi produktami" - powiedziała prezes Monika Englicht, cytowana w komunikacie.
Wzrost w segmencie odzieżowym HubStyle jest zasługą wysokiej dynamiki sprzedaży przez sklepy internetowe marek HubStyle, coraz większej dostępności produktów w showroom'ach, gdzie klienci mogą obejrzeć i przymierzyć odzież, oraz bardzo dobrze przygotowanej strategii marketingowej, podano również.
"Przychody wygenerowanych w segmencie e-commerce, do którego zaliczana jest spółka Nokaut.pl we wrześniu wyniosły one 0,7 mln zł i były niższe od przychodów osiągniętych we wrześniu 2015 roku o około 4%" - czytamy w komunikacie.
Spadek obrotów związany jest z przeglądem partnerów biznesowych segmentu pod kątem jakości oraz rentowności generowanego ruchu. Zgodnie z przyjętą strategią, Grupa HubStyle obecnie koncentruje się na segmencie modowym i budowie portfolio silnych, dobrze rozpoznawalnych odzieżowych marek własnych, podano również.
Grupa HubStyle (dawniej Grupa Nokaut) jest właścicielem marki odzieżowej Sugarfree.pl i sklepu internetowego pod tym adresem, oferującego sukienki, głównie polskiej produkcji oraz marek Cardio Bunny, Emente, Kragelman, Freakylicks. Spółka jest notowana na GPW od 2012 r.