Jednostkowe przychody LPP ze sprzedaży w I kwartale tego roku wzrosły do 100,8 mln zł.
"Zawdzięczamy to rozwojowi sieci sprzedaży i zwiększeniu efektywności sprzedaży" - powiedział Pachla.
Wiceprezes poinformował, że LPP otworzyła w Gdańsku pierwszy sklep z odzieżą nowej marki dla nastolatków (Cropp)
, a w najbliższych tygodniach uruchomi kolejnych 10 placówek.
Akcja marketingowa na szerszą skalę rozpocznie się w drugim półroczu. Pachla nie powiedział, jak duże środki spółka przeznaczy na promocję nowej marki.
Na początku lutego przedstawiciele spółki informowali, że rozwój nowej sieci sklepów w Polsce oraz sklepów za granicą może spowodować stratę grupy LPP w I kwartale 2004 roku.
Nie wykluczali jednak, że na koniec roku zysk będzie wyższy od prognozowanego.
LPP prognozuje, że w 2004 roku przychody grupy kapitałowej wyniosą 550 mln zł, a zysk netto 43 mln zł.
Wcześniej spółka nie publikowała wyników skonsolidowanych.
W 2003 roku przychody jednostkowe LPP wyniosły 376,8 mln zł, a zysk netto 33,6 mln zł. Przedstawiciele firmy szacowali, że po konsolidacji wyników spółek za 2003 rok (które będą objęte konsolidacją od 2004 roku), przychody ze sprzedaży grupy wyniosłyby w zeszłym roku około 390 mln zł, a zysk byłby bliski 30 mln zł.