Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Sare przełożyło rozpoczęcie oferty akcji serii C na 25 stycznia

0
Podziel się:
Sare przełożyło rozpoczęcie oferty akcji serii C na 25 stycznia

Sare zmieniło harmonogram oferty publicznej nowych akcji serii C, ustalając budowę księgi popytu w transzy dużych inwestorów na 25-26 stycznia, podała spółka. W połowie grudnia ub.r. Sare podało w prospekcie, że oferta publiczna maksymalnie 543 478 nowych akcji serii C Sare o szacunkowej wartości ok. 7 mln zł rozpocznie się 13 stycznia od budowy księgi popytu wśród inwestorów instytucjonalnych.

Według aktualizowanego harmonogramu oferty, cena emisyjna oraz ostateczna liczba akcji zostaną opublikowane 26 stycznia (zamiast 14 stycznia). Zapisy w obu transzach rozpoczną się 27 stycznia i potrwają: dla małych inwestorów - do 2 lutego, a dla dużych - do 3 lutego. Termin przydziału i zakończenia oferty planowany jest na 4 lutego.

Spółka zakładała wcześniej, że do transzy małych inwestorów trafi nie więcej niż 108 000 akcji serii C, a do transzy dużych inwestorów nie więcej niż 435 478 akcji serii C.

Za ok. 3 mln zł pozyskane z emisji Sare planuje przejęcie spółki z branży "big data", co pozwoli na osiągnięcie efektu synergii posiadanych zasobów w postaci 1 mld e-maili wysyłanych miesięcznie poprzez system Sare z kompetencjami analitycznymi nowej spółki zależnej, które posłużą do analizy zgromadzonych danych.

Kolejne ok. 2 mln zł ma zostać przeznaczone na akwizycję spółki, posiadającej odpowiednie kompetencje w zakresie tworzenia oprogramowania dla urządzeń mobilnych (smartfony i tablety), coraz częściej używanych do interaktywnej komunikacji zamiast komputerów osobistych i laptopów.

Mniejsze kwoty trafią na rozwój projektu Power WIFI, platformę afiliacyjną Video Target oraz platformę konsumencką Zrabatowani.pl.

Grupa Sare działa w branży komunikacji i marketingu w sieci Internet, koncentrując się na segmencie e-mail marketingu. Grupa jest obecnie notowana na NewConnect.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)