Wartość przychodów ze sprzedaży detalicznej i hurtowej osiągnięta w styczniu 2016 roku przez Bytom wyniosła 11,44 mln zł i była wyższa o 28% r/r, podała spółka.
Szacunkowa marża detaliczna i hurtowa w styczniu wyniosła 6,02 mln zł i była wyższa o 33,2% r/r.
Sprzedaż detaliczna w styczniu wyniosła 11,38 mln zł, co oznacza wzrost 34,8% r/r.
Marża detaliczna (szacunkowa wartość marży brutto) wyniosła w styczniu 6 mln zł i była wyższa o 37% r/r.
Bytom S.A. prowadzi sprzedaż detaliczną w sieci własnych sklepów pod Marką Bytom na terenie Polski oraz sprzedaż hurtową pod marką Intermoda. Firma rozpoczęła swoją działalność w lipcu 1945 roku, a od 1995 roku jest notowana na GPW.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.