Sprzedaż detaliczna Próchnika w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych wyniosła 5,7 mln zł w czerwcu 2016 r., co oznacza wzrost o 40 procent w skali roku - podała spółka.
Sprzedaż detaliczna w salonach Adam Feliks Próchnik wzrosła w czerwcu o 64 proc. r/r do 4,63 mln zł, zaś w salonach Rage Age spadła o 14 proc. do 1,08 mln zł - podaje spółka. Detaliczna marża brutto wyniosła 47 proc. wobec 55 proc. rok wcześniej.
Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.). W 2015 r. miała 44,67 mln zł skonsolidowanych przychodów.