Warszawa, 02.03.2017 (ISBnews) - Sprzedaż detaliczna Próchnika w sklepach stacjonarnych oraz w sklepach internetowych wyniosła 3,47 mln zł w lutym 2017 r., co oznacza wzrost o 6% r/r, podała spółka.
Sprzedaż detaliczna w salonach Adam Feliks Próchnik wzrosła w poprzednim miesiącu o 15% r/r do 2,68 mln zł, zaś w salonach Rage Age spadła o 17% do 786,9 mln zł, podano w komunikacie.
Detaliczna marża brutto wyniosła 49,09% wobec 44,66% rok wcześniej, podano również.
Próchnik S.A. jest spółką handlową z branży odzieżowej, zlecającą produkcję projektowanych przez siebie kolekcji firmom zewnętrznym. Specjalizuje się w produkcji odzieży męskiej. Spółka jest notowana na GPW od pierwszej sesji giełdowej (16 kwietnia 1991 r.). W 2015 r. miała 44,67 mln zł skonsolidowanych przychodów.