Sprzedaż Gino Rossi wzrosła w lutym br. o 9,8% r/r i wyniosła 13,3 mln zł, podała spółka.
Sprzedaż spółki w okresie styczeń-luty 2017 r. wzrosła o 6,6% r/r i wyniosła 26,4 mln zł.
Sprzedaż Simple w lutym spadła o 7,4% r/r do 5,9 mln zł, a w okresie styczeń-luty spadła o 9,7% r/r i wyniosła 12,7 mln zł.
Marża na sprzedaży detalicznej (salony stacjonarne i internet) spadła o 2,3 pkt proc. r/r w lutym w Gino Rossi i wyniosła 42,1%, a w Simple spadła o 6,9 pkt proc. r/r i wyniosła 50,3%.
W okresie styczeń-luty w Gino Rossi marża wzrosła r/r o 0,3 pkt proc. i wyniosła 43.4%, a w Simple spadła o 4,6 pkt proc. r/r. i wyniosła 51,2%, podano także w komunikacie.
Gino Rossi zarządza markami modowymi: Gino Rossi i Simple Creative Products. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2006 r.