Vistula Group odnotowała 0,78 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2017 r. wobec 0,13 mln zł straty rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 0,98 mln zł wobec 1,85 mln zł zysku rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 136,16 mln zł w I kw. 2017 r. wobec 119,49 mln zł rok wcześniej.
Przychody ze sprzedaży segmentu odzieżowego w I kwartale 2017 roku wyniosły 84,4 mln PLN i wzrosły o 19,4% r/r. Przychody w segmencie jubilerskim wyniosły 51,8 mln zł i wzrosły o 6% r/r, podano w raporcie.
W ujęciu jednostkowym strata netto w I kw. 2017 r. wyniosła 1,54 mln zł wobec 2,19 mln zł straty rok wcześniej.
Na koniec I kwartału 2017 roku w stosunku do analogicznego okresu roku 2016 powierzchnia sprzedaży sieci detalicznej zwiększyła się do ok. 30,5 tys. m2. Wzrost powierzchni w segmencie odzieżowym wyniósł 11% natomiast w segmencie jubilerskim powierzchnia zwiększyła się o ok. 7%, podano w raporcie.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym.