Unified Factory ustalił cenę emisyjną w ofercie akcji serii E na poziomie 7,8 zł za jedną akcję, podała spółka.
"Poprzednia emisja, jaką przeprowadziliśmy w IV kwartale 2015 roku była realizowana w cenie 5 zł za akcję, co przyniosło inwestorom zwrot z inwestycji na poziomie blisko 83%. Cena akcji serii E, jaką zaproponowaliśmy daje 15% dyskonto w stosunku do średniej ceny rynkowej akcji z okresu ostatnich 3 miesięcy notowań. Mamy nadzieję, że zachęci to dotychczasowych akcjonariuszy do zwiększenia poziomu swojego zaangażowania w spółce oraz zwiększy szanse na powodzenie całej emisji. Spółka liczy także, że cena zachęci do zakupu akcji także nowych akcjonariuszy, zarówno instytucjonalnych, jak i indywidualnych, i przyniesie im satysfakcjonujący zwrot z inwestycji" - skomentował prezes Unified Factory Maciej Okniński, cytowany w komunikacie.
Na początku roku Unified Factory zapowiedziało, że wyemituje do 1,33 mln akcji serii E, z których chce pozyskać do 10 mln zł na inwestycje w zastosowanie sztucznej inteligencji w platformie Customer Service Automation, m.in. Chatbot czy Intelligent Search Engine, które spółka zaoferuje w modelu wdrożeniowym oraz w modelu SaaS już w 2017 roku.
Spółka podpisała umowę z DM Noble Securities, której przedmiotem jest przeprowadzenie oferty publicznej akcji.
W połowie ub.r. akcjonariusze Unified Factory zdecydowali o upoważnieniu zarządu do podjęcia działań mających na celu przejście na GPW z NewConnect.
Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. W 2015 roku spółka osiągnęła 2,4 mln zysku netto. Od 21 marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.