Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Vistula Group w maju 2016 roku wyniosły ok. 55,1 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2015 roku o około 15,6 procent.
W ujęciu narastającym wartość przychodów w okresie styczeń - maj 2016 roku wyniosła około 219,6 mln zł i była wyższa o około 15,8 procent od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Spółka podała również, że przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) - wyniosły około 31,4 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2015 roku o około 17,5 procent. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 122,6 mln zł i była wyższa o około 19,5 procent od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Z kolei przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) - wyniosły około 20,2 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w maju 2015 roku o około 14 procent. W ujęciu narastającym wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń - maj 2016 roku w tym segmencie wyniosła około 81,9 mln zł i była wyższa o około 18,8 procent od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.
Vistula podała też, że łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej Grupy Kapitałowej na koniec maja 2016 roku wyniosła 28,3 tys. metrów kwadratowych i była wyższa o 7,3 procent od powierzchni sprzedaży detalicznej w maju 2015 roku.
Vistula Group S.A. specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji "operatora" marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. W 2015 roku spółka miała 517,69 mln zł przychodów wobec 443,39 mln zł rok wcześniej.