Vivid Games odnotował 3 mln zł skonsolidowanego zysku netto w 2016 r. wobec 7,59 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie.
Zysk operacyjny wyniósł 3,41 mln zł wobec 1,02 mln zł straty rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 22,75 mln zł w 2016 r. wobec 17,32 mln zł rok wcześniej.
"Skonsolidowane przychody ze sprzedaży i zrównane z nimi w 2016 r. osiągnęły poziom 22,7 mln zł w porównaniu do 17,3 mln zł w 2015 r. Pomimo braku dużych premier wpływy ze sprzedaży wyniosły 12,1 mln w porównaniu do 12,9 mln zł w roku poprzednim. Marka Real Boxing stanowiła ponad 96% przychodów ze sprzedaży i wykazała tendencję spadkową w drugim półroczu raportowanego okresu" - czytamy w raporcie.
Wynik EBITDA w 2016 r. wyniósł 7,4 mln zł w porównaniu do 1,3 mln zł w roku 2015. Marża EBITDA w 2016 r. wyniosła 32,7% w porównaniu 7,9% w 2015 roku. Po wyeliminowaniu jednorazowych pozostałych przychodów operacyjnych, marża EBITDA wynosiłaby ok 13%, zaznaczono.
"Na zysk netto spółki w wysokości 2,9 mln zł składał się m.in. odroczony podatek dochodowy w wysokości ok. 2 mln zł. Marża zysku netto wyniosła 13% w 2016 r. w porównaniu do 43,8% w roku ubiegłym" - podano także.
W ujęciu jednostkowym strata netto w 2016 r. wyniosła 5,57 mln zł wobec 47,5 mln zł zysku rok wcześniej.
Vivid Games S.A. działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit "Real Boxing". Vivid Games zadebiutował we wrześniu 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.