Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

E-reklama - duży spadek w 2001 r.

0
Podziel się:

Wydatki amerykańskich firm na reklamę w 2001 roku spadły o 14,7% w porównaniu do roku poprzedniego. Wartość wszystkich zamówień reklamowych w internecie wynosiła 2,5 miliarda dolarów.

Wydatki amerykańskich firm na reklamę w 2001 roku spadły o 14,7% w porównaniu do roku wcześniejszego, wynika z najnowszego raportu CMR (Competitive Media Reporting). Wartość wszystkich zamówień reklamowych w internecie wynosiła 2,5 miliarda dolarów.

Najwięcej na kampanie wydała słynna platforma aukcyjna eBay.com - 45,1 miliona dolarów. Na drugie miejsce awansował koncern General Motors z 43,3 milionami dolarów.

Najwięcej na e-reklamie zarobiła spółka Yahoo! - obroty z tego źródła wyniosły w ubiegłym roku ponad 344 miliony dolarów. Kolejne miejsca zajęły koncerny AOL, Time Warner (319, 9 miliona) Excite (126,8 miliona) oraz Lycos (111 milionów dolarów).

W kampanie internetowe najchętniej inwestowały przedsięwzięcia z branży e-commerce B2C (533,3 miliona dolarów), branża medialna (450 milionów) oraz finansowa (327,3 miliona).

wiadomości
gospodarka
e-biznes
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)