Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Kurierzy hamują rozwój handlu w internecie

0
Podziel się:

Firmy kurierskie nie nadążają za wzrostem popularności handlu internetowego. Zdaniem właścicieli sklepów online, właśnie dostarczanie zakupów przez firmy kurierskie spowalnia rozwój e-handlu.

*Firmy kurierskie nie nadążają za wzrostem popularności handlu internetowego - pisze "Gazeta Wyborcza". Zdaniem właścicieli sklepów online, właśnie dostarczanie zakupów przez firmy kurierskie spowalnia rozwój e-handlu. *
"Zbyt często mamy sygnały od klientów niezadowolonych ze sposobu dostarczenia paczki" - przyznaje Krzysztof Jerzyk, wiceprezes sklepu Merlin.pl. Skargi dotyczą na przykład godzin dostarczenia niezgodnych z wcześniejszym ustaleniem czy nieuprzejmości kuriera. Takich przypadków nie jest bardzo wiele, ale są skrajnie irytujące.

To, że obsługa dostaw jest daleka od ideału, potwierdziło badanie, przeprowadzone w grudniu ubiegłego roku przez serwis konsumencki Sklepy24.pl." Wiele internetowych sklepów wskazało w nim na nieudolność firm kurierskich i wysokie ceny ich usług jako główne bariery w rozwoju e-handlu. Zdaniem handlowców, firmy te są nastawione na dostarczanie przesyłek między firmami, a nie do indywidualnych odbiorców.
Prezes firmy kurierskiej DPD Masterlink Rafał Nawłoka odpowiada, że spośród usług oferowanych przez firmy sklepy internetowe wybierają najtańsze i najuboższe. Według handlowców, rozwój e-handlu wymusi jednak na firmach kurierskich walkę o klientów i poprawę jakości usług - czytamy w "Gazecie Wyborczej".

internet
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)