W lipcu 2006 jeden z największych w kraju wortali restauracyjnych nawidelcu.pl wszedł do internetowej sieci reklamowej IDMnet. Tym samym miejsca reklamowe wortalu zostały udostępnionej klientom sieci.
Wraz z podpisaniem umowy z IDMnet dokonano zmiany layotu wortalu, dołączając nowe elementy projektu redakcyjnego: sekwencje "Czy wiesz, że" oraz "Naj", ulepszono nawigację, zmieniono dostęp do archiwum nawidelcu.pl oraz dodano ankietę badającą preferencje użytkowników. Wyniki badań zostaną upublicznione po wakacjach.
- Restauratorzy ufają nam coraz bardziej - mówi Dorota Mrówka, redaktor naczelna wortalu - niemal codziennie ktoś dopisuje do serwisu swój lokal lub uaktualnia wpis.
Obecnie wortal restauracyjny nawidelcu.pl dysponuje aktualną bazą danych 1414 lokali ze 122 miast oraz największym w polskim Internecie kontentem wiedzy restauracyjno-kulinarnej zgromadzonej w ponad 300. artykułach tematycznych.