Serwis oferuje teledyski pogrupowane w kanały tematyczne: pop, rock, metal, hip-hop, alternatywa oraz muzyka klubowa; przygotowano również specjalne kanały (m.in.: najnowsze hity, tylko polska muzyka, letnie przeboje, strefa tańca), gdzie każdy znajdzie coś dla siebie.
Piotr Welc, dyrektor działu komunikacji marketingowej Grupy Onet.pl: w jubileuszowym, dziesiątym roku działalności użytkownicy otrzymują od nas kolejny multimedialny prezent, tym razem na dobry początek wakacji. Jak przystało na czołowe polskie multimedium, oferujemy teledyski z czołówek światowych list przebojów, największe hity - prezentowane zgodnie z konwencją najlepszych muzycznych telewizji, z zawsze gorącymi nowościami, powerplayami i - bez przerwy!
Recepta na zabawę dzieki Onet.pl jest bardzo prosta: wystarczy odkliknąć i… oglądać to, co się lubi, w jednym, dowolnie długim zestawie.
Według ostatnich dostępnych danych statystycznych, w marcu bieżącego roku z serwisu muzyka.onet.pl skorzystało 3 mln 229 tys użytkowników, którzy dokonali ponad 66 mln odsłon stron, spędzając na serwisie 1 mln 349 tys. godzin (Megapanel/PBI Gemius).
http://muzyka.onet.pl/wideostacja/