Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

188 milionów na reklamę miast

0
Podziel się:

Przez trzy kwartały na promocję i reklamę miasta wydały prawie 110 milionów złotych. To tyle, ile w całym ubiegłym roku. Do końca roku wydatki te mają wzrosnąć do 188 milionów.

188 milionów na reklamę miast
(PAP)

Z informacji uzyskanych przez "Rzeczpospolitą" od 19 miast - stolic województw oraz Gdyni, Torunia i Zielonej Góry - wynika, że zgodnie z planem tegoroczne wydatki na reklamę i promocję mają łącznie wynieść prawie 188 milionów złotych.

ZOBACZ TAKŻE:

Promocja Polski w świecie za 50 mln złotych Samorządy sporo wydają już nie tylko na tradycyjne ulotki czy obecność na targach, ale także na reklamę w mediach.
Coraz chętniej miasta wychodzą z reklamą także poza Polskę - szczególnie widać je w mediach angielskich, irlandzkich, szwedzkich i niemieckich oraz na stronach internetowych linii lotniczych i w ich magazynach pokładowych.

Metropolie pracują nad wizerunkiem, dofinansowując różne przedsięwzięcia kulturalne i sportowe. Zdaniem specjalistów festiwale czy koncerty mogą skutecznie promować miasto pod warunkiem, że są cykliczne.

reklama
wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)