Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Asseco Poland przeniesie klientów Orange Polska do nowego systemu

0
Podziel się:

Szykują się poważne zmiany dla klientów Orange. Telekom zamierza przenieść swoich abonentów do nowego systemu. Za realizację programu Serat Decommissioning (Serat Deco) odpowiedzialna będzie firma Asseco Poland.

Asseco Poland przeniesie klientów Orange Polska do nowego systemu
(Orange)

Szykują się poważne zmiany dla klientów Orange. Telekom zamierza przenieść swoich abonentów do nowego systemu. Za realizację programu Serat Decommissioning (Serat Deco) odpowiedzialna będzie firma Asseco Poland.

- W trakcie realizacji projektu Asseco przeniesie dane do nowego systemu bilingowego BRM (Oracle Billing and Revenue Management). Migracja obejmie klientów usług stacjonarnych z rynku B2B oraz dane klientów hurtowych, oferujących usługi telekomunikacyjne na bazie infrastruktury udostępnianej przez Orange Polska - powiedział dyrektor Pionu Telekomunikacji i Mediów w Asseco Poland Radosław Semkło.

Jak dodał, projekt umożliwi konsolidację systemów billingowych Orange, podniesienie poziomu obsługi klientów i związane z nim zarządzanie rozliczeniami i płatnościami. Zakończenie migracji klientów planowane jest w połowie 2017 roku.

- Naszym zadaniem jest realizacja procesów: zbierania wymagań, fazy analitycznej, implementacji zmian w systemie BRM i w środowisku zintegrowanym oraz migracji klientów - dodał Semkło.

Serat Deco to dla Orange Polska kontynuacja kluczowych działań w obszarze systemów billingowych, a zarazem jeden z kilku głównych programów strategicznych, których celem jest transformacja biznesowa i technologiczna firmy.

- Ważny element tej transformacji stanowi budowa nowego środowiska zintegrowanego. Zmieni to podejście do sprzedaży i obsługi nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, a w szczególności usług konwergentnych - powiedział wiceprezes Orange Polska Piotr Muszyński.

Asseco to jeden z kluczowych dostawców IT dla Orange Polska. Jest partnerem operatora odpowiedzialnym, m.in. za rozwój systemów fakturowania i obsługi Klienta telefonii stacjonarnej oraz outsourcing systemu bilingowego dla telefonii stacjonarnej. Spółka wdrożyła także system Asseco Utility Management Solutions (AUMS), który wspiera obsługę i rozliczenia, wprowadzonej w tym roku przez Orange Polska, sprzedaży energii elektrycznej.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)