Od dziś Telewizja Trwam zaczyna nadawać pasma telezakupowe. Reklamodawcy chcą sprawdzić, jak skuteczna jest stacja ojca Tadeusza Rydzyka i ile można na tym zarobić - informuje "Rzeczpospolita".
Zgodnie z zawartą umową, pasmo telezakupowe pojawi się na antenie telewizji cztery razy dziennie przez kwadrans. Będzie wyjątkowe, bo produkty w nim reklamowane nie znajdą się w żadnej innej stacji. ZOBACZ TAKŻE: Rydzyk holding - wielki biznes bez podatkówDzięki temu, jeśli ktoś zamówi dany produkt będzie wiadomo, że oglądał telewizję Trwam.
"Rzeczpospolita" pisze, że umowa została podpisana do końca roku. Szef firmy telezakupowej nie chciał zdradzić kwoty jaką zapłaci toruńskiej stacji. Ujawnił, że w paśmie reklamowym będą reklamowane dwie kategorie produktów: sprzęt gospodarstwa domowego i produkty dla pań.
Wcześniej firma telemetryczna obliczyła, że kobiety stanowią dwie trzecie widzów telewizji Trwam. Przeważają wśród nich zdecydowanie osoby po 50. roku życia.