Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Oscar dla "W ciemności"? Trzecie podejście Holland

0
Podziel się:

Znany krytyk filmowy ma nadzieję, że polityka nie wygra ze sztuką.

Oscar dla "W ciemności"? Trzecie podejście Holland
(PAP/ EPA)

To już trzecie podejście Agnieszki Holland do najważniejszych nagród filmowych. Czy tym razem polska reżyserka zdobędzie drogocenną statuetkę?

[na zdjęciu: Agnieszka Holland, Michał Żurawski, Robert Więckiewicz i Juliusz Machulski]

Krytyk filmowy Zdzisław Pietrasik jest przekonany, że film _ W ciemności _ Agnieszki Holland otrzyma Oscara w kategorii najlepszy film nieanglojęzyczny. Jak powiedział w rozmowie z Informacyjną Agencją Radiową, jest to bardzo dobry film, a Agnieszka Holland jest znaną i rozpoznawaną reżyserką w Stanach Zjednoczonych.

Krytyk podkreśla, że obraz Agnieszki Holland rozbija schemat filmów o Holocauście. Jego zdaniem w obrazie Holland ciekawie zostało pokazane między innymi środowisko żydowskie.

- _ Żydzi są bardzo zróżnicowani, ale przede wszystkim zostali ukazani jako normalni ludzie pełni emocji i przeżyć: kochają się, zdradzają, są Żydzi biedni i bogaci. To nie jest jednolita społeczność jak w dotychczasowych filmach o podobnej tematyce, a każda postać ma swój indywidualny rys _ - wyjaśnia Zdzisław Pietrasik.

Zobacz także: ZOBACZ ZWIASTUN FILMU _ W CIEMNOŚCI _:

Ponadto Polak ratujący Żydów stopniowo dojrzewa do roli, którą mu los przypisał. Ta metamorfoza, dzięki kreacji Roberta Więckiewicza, jest - zdaniem krytyka - niezwykle wiarygodna.

Najpoważniejszym konkurentem jest irański film _ Rozstanie _. Zdzisław Pietrasik ma nadzieję, że o wyborze filmu nie zdecydują kwestie polityczne. _ Rozstanie _ zdaniem krytyka jest zarazem filmem irańskim, ale również bardzo europejskim i światowym. - _ Film ten jest bardzo dobrze zrobiony, wszystko jest jasne i zrozumiałe _- ocenia Zdzisław Pietrasik.

Jego zdaniem nagroda Amerykańskiej Akademii dla irańskiego filmu byłaby znaczącym gestem. Jednak według krytyka w tym przypadku argumenty polityczne nie będą miały wpływu na ostateczna decyzję. _ - Wierzę w suwerenność Amerykańskiej Akademii _ - powiedział Zdzisław Pietrasik.

To już trzeci film Agnieszki Holland, który otrzymał nominację do Oscara. Wcześniej nominowane były filmy _ Gorzkie żniwa _ (1986) oraz _ Europa, Europa _ (1992).
Oscary zostaną wręczone w nocy czasu polskiego. Ceremonia odbędzie się w słynnym Kodak Theatre w Hollywood. Podczas gali Agnieszce Holland będą towarzyszyć aktor Robert Więckiewicz, odtwórca głównej roli w filmie _ W ciemności _ oraz producent Juliusz Machulski.

Czytaj więcej o Oscarach i polskim kandydacie
W Los Angeles wiedzą, jakie mamy szanse Irański film Rozstanie jest uważany za faworyta w walce o Oscara dla najlepszego filmu nieanglojęzycznego.
Filmowy sukces: Polka nominowana do Oscara Zgodnie z przewidywaniami, o złotą statuetkę będzie walczyć film W ciemności, w reżyserii Agnieszki Holland.
Technologia 3D? Tak, jeśli wejdzie w nią porno -_ W większości filmów, reklamowanych jako 3D, różnicy od 2D w ogóle nie widać _ - uważa Jacek Rakowiecki, redaktor naczelny miesięcznika _ Film _. Kiedy więc kino doczeka się hitów?
Polski film pokonał kinowy hit z Hollywood Polskiego kandydata do Oskara w pierwszy weekend obejrzało w kinach ponad 130 tysięcy osób.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)