Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

CenterNet: Fundacja Lux Veritatis nie wywiązała się z umowy

0
Podziel się:

Fundacja Lux Veritatis nie wywiązała się z umowy z CenterNetem i dlatego
zdecydowaliśmy się na jej wypowiedzenie - poinformował w przesłanym PAP oświadczeniu wiceprezes
firmy Grzegorz Tomczyk.

Fundacja Lux Veritatis nie wywiązała się z umowy z CenterNetem i dlatego zdecydowaliśmy się na jej wypowiedzenie - poinformował w przesłanym PAP oświadczeniu wiceprezes firmy Grzegorz Tomczyk.

W środę zarząd Fundacji poinformował, że podjął decyzję o wypowiedzeniu umowy o współpracy z operatorem komórkowym w zakresie projektu telefonii komórkowej sieci "W Rodzinie". W oświadczeniu zamieszczonym na stronie internetowej Radia Maryja jako przyczynę podano "niespełnienie przez CenterNet warunków, do których firma ta zobowiązała się w umowie".

Fundacja podkreśla, że "od wielu miesięcy" oczekiwała na uruchomienie usług, które powinien zapewnić CenterNet, m.in. dostęp do internetu, roaming, poczta głosowa, MMS, SMS Premium i inne. "Nie mogliśmy również uzyskać wiążącej daty wprowadzenia umów abonenckich, a CenterNet nie regulował swoich zobowiązań wynikających z umów podpisanych z podmiotami uczestniczącymi w tym projekcie" - wytyka Lux Veritatis.

CenterNet uważa, że oświadczenie Fundacji o zakończeniu współpracy jest niezgodne z prawdą i świadomie wprowadza opinię publiczną w błąd. Tomczyk zaznaczył, że komunikat Lux Veritatis nie zawiera informacji o jednoczesnym, dokonanym również w środę, wypowiedzeniu umowy przez CenterNet. "Bezsprzecznie to Fundacja Lux Veritatis oraz podmioty przez Fundację wskazane są stroną, która nie wywiązała się z umowy, co zmusiło nas do zakończenia współpracy z Fundacją" - dodał.

Wyjaśnił, że CenterNet wielokrotnie zgłaszał Fundacji i spółkom zaangażowanym w przedsięwzięcie (Bonum, MCMG) niewywiązywanie się z zawartych umów. Jednocześnie - jak tłumaczył - CenterNet zapraszał do rozmów, w trosce o interes wszystkich użytkowników sieci "W Rodzinie" i powodzenie wspólnego przedsięwzięcia. "Nasze apele pozostawały bez odpowiedzi. 30 czerwca 2010 r. wręczyliśmy wypowiedzenia umów, na co niezrozumiałą reakcją było wydanie przez Fundację Lux Veritatis niezgodnego z prawdą oświadczenia. Wielokrotnie również zwracaliśmy uwagę na różnice w interpretacji zapisów w zawartych umowach. Niestety bezskutecznie" - napisał Tomczyk.

Zdaniem wiceprezesa CenterNet, w przypadku spółki Bonum z pierwotnie zakładanych 2 tys. punktów sprzedaży powstało niecałe 100. "Dla porównania w tym samym czasie staraniem CenterNet - nie odpowiadającego według umowy za taką działalność - doszło do utworzenia 6 tys. 150 punktów sprzedaży zlokalizowanych w sieci placówek pocztowych i organizacji handlowej +Żabka+. Call center prowadzone przez MCMG, na które przekazaliśmy kwotę 5 mln zł, wykorzystuje swoje możliwości jedynie w znikomej części. Duże wątpliwości budzą też sposoby rozliczania funkcjonowania systemu, którego działanie w obecnej formie jest nieopłacalne oraz nierynkowe i naszym zdaniem niezgodne z zawartą umową" - podkreślił.

"W obliczu tych faktów zdecydowaliśmy o wypowiedzeniu umów z FLV, Bonum i MCMG z dniem 30 czerwca br." - dodał. Jednocześnie zapewnił, że klienci sieci "W Rodzinie" bez zakłóceń mogą wykonywać połączenia i doładowywać telefony.

Wiceprezes nie odniósł sie do zarzutów Fundacji dotyczących m.in. dostępu do internetu, roamingu, poczty głosowej w ofercie sieci komórkowej "W Rodzinie".

W czerwcu 2009 r. CenterNet zawarł z Fundacją i spółkami Bonum oraz MCMG umowy dot. uruchomienia "W Rodzinie". Na ich mocy Lux Veritatis odpowiedzialny był za marketing, firma Bonum za budowę sieci dystrybucji, firma MCMG za budowę i utrzymanie call center. CenterNet był odpowiedzialny za finansowanie tych działań.

Sieć "W Rodzinie" rozpoczęła działalność w lipcu 2009 roku. Start projektu ogłosił na Jasnej Górze prezes Fundacji o. Tadeusz Rydzyk. Jak tłumaczył, dochód z nowego przedsięwzięcia Fundacja zamierza przeznaczyć na utrzymanie innych jej przedsięwzięć, m.in. uczelni w Toruniu, geotermii i telewizji. (PAP)

luo/ bos/ gma/

wiadomości
pap
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)