Portal INTERIA.PL uruchomił dwa kolejne serwisy dla kobiet: Marie Claire i Elle Deco. Weszły one w skład dynamicznie rozwijającej się sekcji Kobieta, wzbogacając jej zawartość o treści z magazynów Marie Claire i Elle Decoration wydawnictwa Hachette Filipacchi Polska.
Im bliżej podejmowania ważnych decyzji dotyczących dalszej edukacji, tym bardziej wykrystalizowane są poglądy i opinie młodych ludzi na temat uczelni wyższych oraz sposobów poszukiwania informacji na tematy związane z podjęciem studiów. Zarówno dla tegorocznych abiturientów, jak też przyszłorocznych absolwentów szkół licealnych i technicznych, internet jest najpopularniejszym źródłem zdobywania informacji o uczelniach wyższych - wynika z najnowszego raportu Gemius SA.
Od momentu pojawienia się w należącym do INTERIA.PL sklepie z muzyką online, zarówno 'Czarne oczy', jak i konkursowa 'Czarna dziewczyna' znajdują się na szczycie najlepiej sprzedających się utworów w Melo.pl.
Komisja Papierów Wartościowych i Giełd wyraziła zgodę w dniu 17.05.2005 na wprowadzenie do obrotu publicznego akcji Internetowego Biura Podróży Travelplanet.pl. S.A. Oferującym akcje Travelplanet.pl S.A. jest Internetowy Dom Maklerski IDMSA.PL
Delta Pekarny, największy w Czechach dostawca produktów spożywczych, wdroży system wspomagający zarządzanie przedsiębiorstwem MFG/PRO eB2 firmy QAD. Międzynarodowy projekt wdrożeniowy realizowany przez Miverva Ceska, jednego z dystrybutorów rozwiązań QAD, obejmie swoim zasięgiem oddziały firmy Delta w Czechach, na Słowacji, Węgrzech oraz w Polsce.
PRESS-SERVICE Mointoring Mediów wprowadziła na rynek nową usługę polegającą na kompleksowym monitoringu zasobów z wszystkich mediów praktycznie na całym świecie. Usługa nazwana przez PRESS-SERVICE Globalnym Monitoringiem, możliwa jest dzięki współdziałaniu z innymi zrzeszonymi w FIBEP- Federation Internationale des Bureaux d`Extraits de Presje- elitarnej organizacji działającej od 1953 roku i zrzeszającej wiodące firmy w branży. FIBEP obejmuje ponad 80 procent rynku monitoringu mediów na świecie.
ORLEN Deutschland AG - niemiecka spółka-córka polskiego koncernu naftowego ORLEN zdecydowała się powierzyć opiekę nad swoim systemem SAP firmie itelligence AG, dysponującej centrum outsourcingowym w Bautzen.
Dom Książki VERTE S.A. to sieć 24 księgarni zlokalizowanych przede wszystkim w województwie mazowieckim. Księgarze działają jako niezależne firmy, korzystając przy tym z doradztwa, logo i zaopatrzenia na podstawie umów spółki - centrali. Na zlecenie VERTE agencja interaktywna energe21 wykreowała serwis domksiazki.pl. Nie jest to kolejny wyspecjalizowany sklep internetowy, ani poradnik. Stworzono nowoczesny system, który ułatwia pracę księgarską, np. poprzez dostęp do olbrzymiej bazy bibliograficznej czy tworzenie przekrojowych analiz. Do właściwej treści serwisu mają dostęp jedynie zarejestrowani użytkownicy - są to księgarnie, centrala oraz kooperanci, dystrybutorzy i wydawcy księgarscy.
Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do oferty nowe pakiety na witrynie MTV.pl oraz nowe ciekawe propozycje sponsoringu.
Tanie, pewne i przyjazne latanie będzie jeszcze łatwiejsze oraz bardziej powszechne. Linia lotnicza Centralwings, decydując się na długotrwałą współpracę z firmą badawczą Gemius SA, chce na podstawie sprawdzonych na rynku badań zwiększać efektywność swoich działań w internecie oraz dostosowywać ofertę do potrzeb swoich Klientów.
Designerzy K2 są wyróżniani nie tylko jako twórcy unikalnych prac kreatywnych, ale również jako członkowie jury prestiżowych konkursów kreacji.
Na zlecenie klienta holenderskiego Call Center Poland obsługuje dwa nietypowe projekty. W tym projekcie pracownicy call center mogą pracować w domu, nie używają telefonów i pracują w języku holenderskim.
Na nadchodzący sezon letni polski portal turystyczny vtrip.pl przygotował wiele zmian dla swoich użytkowników i partnerów, służących ułatwieniu podejmowania decyzji o wyborze oferty turystycznej.
U progu sezonu wakacyjnego 2005 Internauci internetowego biura podróży Traveliada.pl planujący letni wypoczynek mają możliwość wynajęcia samochodu na całym świecie. System rezerwacji jest możliwy dzięki współpracy z międzynarodową firmą Avis. Firma działa już ponad 14 lat i specjalizuje się w wypożyczaniu samochodów. Wyszukiwarka jest dostępna pod adresem rentacar.traveliada.pl.
Metsä Tissue uruchomiła kolejną stronę internetową przedstawiającą produkty firmy. Od maja konsumenci i internauci mogą odwiedzać witrynę www.mola.pl poświęconą produktom marki Mola należącej do firmy Metsä Tissue - fińskiego producenta papierów higienicznych.
Użytkownicy INTERIA.PL zyskali dostęp do największej w polskim Internecie bazy ofert kupna, sprzedaży, zamiany i wynajmu nieruchomości. Umożliwia to serwis Nieruchomości, prezentujący ogłoszenia z rynku wtórnego i pierwotnego.
Doskonale znane w całej Europie i bijące rekordy popularności w Wielkiej Brytanii m-kupony zostały wykorzystane w najnowszym projekcie przygotowanym dla producenta wyrobów tytoniowych - Imperial Tobacco Polska. Z początkiem kwietnia rozpoczął się program lojalnościowy przygotowany przez agencję marketing services TEQUILAPolska. Natomiast agencja mobile marketingowa MobiJOY! zajmuje się obsługą systemu m-kuponowego. Program 'DYMEK' skierowany jest do wybranych punktów detalicznych na terenie całej Polski.
Optimum PR uruchomiła nowy serwis internetowy. Jego zadaniem jest pomoc w promowaniu oferty agencji oraz wspomaganie działań e-PR prowadzonych dla Klientów. Nowa witryna znajduje się pod adresem www.optimumpr.pl
'Dokonując aktualizacji naszej strony chcieliśmy sprawić, by jeszcze bardziej oddawała filozofię firmy - budowanie Brandów poprzez niekonwencjonalne rozwiązania. O tym co robimy nie mówimy wprost ... bo jak słowami przekonać do niekonwencjonalności? Chcemy, by odwiedzający ją poczuł.- mówi Jarosław Betlej Prezes Grupy Komunikacyjnej AHA (do której należy agencja Estimage PR).
Sage Symfonia - producent i dostawca specjalistycznego oprogramowania oraz usług informatycznych dla sektora MSP - rozpoczął promocyjną sprzedaż programu SYMFONIA Finanse i Księgowość premium oraz SYMFONIA Finanse i Księgowość forte. Nowi klienci Sage Symfonia za 1 zł mogą otrzymać program Analizy Finansowe i do wyboru prenumeratę Gazety Prawnej lub publikację Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej 2004 wydaną przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Oferta jest dostępna do 31 maja w siedzibie i filiach Sage Symfonia oraz u Partnerów Handlowych na terenie całego kraju.
Grupa serwisów informacyjnych INTERIA.PL wzbogaciła się o kolejne treści publicystyczno-reportażowe. Użytkownikom portalu udostępniony został serwis Interwencja, prezentujący reportaże i treści multimedialne (wideo) z programu o tej samej nazwie, pojawiającego się cyklicznie na antenie Telewizji Polsat.
Agencja Engine uruchomiła w kwietniu interaktywny Symulator Sprzedaży - specjalną aplikację dedykowaną konsultantom Oriflame, wspomagającą zarządzanie wielopoziomowymi strukturami sprzedaży. Symulator pozwala w łatwy i przyjazny sposób dokonywać symulacji wielkości sprzedaży, obliczać wysokość przychodów i premii w miarę rozwoju własnej struktury sprzedaży i obrotów podległych mu konsultantów Oriflame.
Masterlink Express, jedna z największych firm kurierskich, podnosząc jakość przepływu informacji, wdrożyła SARE - narzędzia do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. Narzędzie to wspierać będzie program lojalnościowy Masterlink, komunikację z pracownikami oraz relacje z klientami.
Deutsche Bank PBC S.A. postawił na stworzenie serwisu opartego o narzędzia marketingu mobilnego. Aby umówić się na spotkanie z doradcą banku i uzyskać najświeższe informacje o nowych produktach inwestycyjnych w ofercie banku wystarczy wys
Na stronach platformy mojeauto.pl wystartował nowy projekt. Dla każdego z koncernów dostępnych na naszym rynku opracowana została strona dedykowana, na której prezentowane są wszystkie modele samochodów oferowane w Polsce - z podziałem na osobowe i firmowe. System ten ma zapewnić Internautom łatwiejsze dotarcie do informacji o aktualnej ofercie wszystkich koncernów. Wybierając jeden z dostępnych modeli danego producenta uaktywniona zostaje strona dedykowana modelu. Na niej użytkownik może łatwo i szybko znaleźć wszystkie dostępne wersje danego modelu wg różnych kryteriów, takich jak rodzaj nadwozia czy rodzaj i pojemność silnika. Ponadto, na stronie tej znajduje się katalog aktualnych cen, dostępnych promocji, zestawienie kilku najświeższych wiadomości motoryzacyjnych, w których mowa o danym modelu. Dodatkowo, w zależności od dostępności, prezentowane są wyniki testów zderzeniowych EuroNCAP, wyniki raportu awaryjności Dekra oraz galeria zdjęć wybranego modelu.
Wrocławska Agencja Reklamowa ARRS Effectica odpowiada za przygotowanie nowej karty kredytowej dla LUKAS Banku. Karta 'Maxima Plus' będzie wydawana bez opłaty, dodatkowo za pierwszą transakcją kartą klient otrzyma bonus w postaci 50 zł. Grupę docelową stanowią osoby zamieszkałe w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców w wieku od 25 do 60 lat.
Katalog obejmuje muzykę nie tylko wykonawców amerykańskich i brytyjskich, lecz również artystów pochodzących z innych krajów. Ceny utworów zagranicznych nie przekracza 3,49-3,99 zł, a polskich 1,49 zł-1,99 zł. Kupując od razu całą płytę użytkownik otrzyma nawet do 50% rabatu.
Serwis nazwa.pl w kwietniu b.r. przekroczył liczbę 40 000 zarejestrowanych domen narodowych .pl, wynika z zestawienia StatystykiDomen.pl Jest to najlepszy rezultat wśród polskich rejestratorów domen.
Portal INTERIA.PL rozszerzył ofertę turystyczną dla swoich użytkowników, uruchamiając nowy serwis rezerwacyjny Wycieczki. Na jego stronach prezentowana jest stale aktualizowana baza ponad 160 tysięcy ofert wypoczynku w kraju i za granicą. Partnerem Serwisu Wycieczki INTERIA.PL jest największy w Polsce portal turystyczny Wakacje.pl. Serwis wycieczki.interia.pl zawiera propozycje skierowane zarówno do indywidualnych użytkowników, jak i do firm. Dostępne oferty mieszczą się w przedziale cenowym od 500 zł do 15 tys. zł, obejmują pobyt zarówno w luksusowych hotelach, jak i w domkach kempingowych czy kwaterach agroturystycznych. Na wachlarz imprez dostępnych w serwisie składają się m.in. pobyty rekreacyjne, wycieczki objazdowe, samolotowe, autokarowe, trackingowe, rejsy i imprezy specjalne (np. wyjazdy motywacyjne dla firm).
Energis Polska Sp. z o.o. i Inotel SA podpisały umowę o współpracy. Na jej mocy operator będzie mógł dostarczać klientom profesjonalne usługi telefonii internetowej w oparciu o platformę Inotel.