Prawie 2/3 Polaków codziennie, lub prawie codziennie, samodzielnie przygotowuje posiłki w domu (badanie Omnibus 01.05 PBS). Z tego właśnie powodu Delecta.pl to przede wszystkim inspiracja w gotowaniu.
OPTIMUS S.A. poszerza swoją ofertę o przenośne odtwarzacze multimedialne - dystrybuowane oraz pod własną marką.
W dniu wczorajszym w Hotelu Marriott w Warszawie odbyła się konferencja pt. 'Jak zarabia się w sieci? - czyli wyniki unikalnych badań rynku e-commerce w Polsce, Europie Zachodniej i USA'. Spotkanie zorganizował portal Money.pl. Na konferencji zaprezentowane zostały, po raz pierwszy w Polsce, wyniki badania Jupiter Research przygotowanego na zlecenie Money.pl. Firma badawcza Gemius SA przedstawiła rezultaty najnowszych badań sektora e-handlu w Polsce 'E-commerce 2005. Ocena i prognozy', zrealizowanych we współpracy z Money.pl.
W wyniku porozumienia zawartego pomiędzy Wirtualną Polską i NetSprint.pl portal rozpoczął wyświetlanie Linków Lokalnych. Powoduje to zdecydowane zwiększenie zasięgu tego produktu reklamowego. Obecnie jest on emitowany w wynikach wyszukiwania na 20 portalach i serwisach ogólnotematycznych oraz 140 serwisach regionalnych. Tworzy to unikalną w kraju ofertę reklamy internetowej o tak dużym zasięgu, umożliwiającą dotarcie do Użytkowników w danym regionie.
Polska wersja językowa najpowszechniejszego na świecie oprogramowania CRM GoldMine jest już dostępna na rynku.
Platforma kapitałowa IVP.pl uruchomiła na swoich stronach wersję angielską serwisu z przeznaczeniem dla różnego rodzaju inwestorów indywidualnych - Business Angels zainteresowanych inwestycjami w Polsce.
Kolejny projekt zrealizowany przez SUPERMEDIA Interactive dla czołowych marek AGD w Polsce. Tym razem działania dotyczą 'Loterii promocyjnej Whirlpool i Polar', prowadzonej w internecie na miniserwisach informacyjnych.
Równolegle ze światową premierą Ontrack odzyskiwanie danych wprowadza na polski rynek Ontrack PowerControls 3.10 - najnowszą wersję narzędzia pozwalającego na szybki dostęp do archiwów poczty korporacyjnej opartej na rozwiązaniu Microsoft Exchange Server. Nowy Ontrack PowerControls prócz rozbudowanych możliwości wyszukiwania plików po raz pierwszy pozwoli na szybkie odtworzenie poczty korporacyjnej użytkownikom rozwiązania OpenView Data Storage Protector firmy Hewlett-Packard.
Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, obsługuje już ponad 2000 klientów, wśród których przeprowadził ponad 3000 instalacji. W roku 2004 firma pozyskała 735 nowych klientów, co w porównaniu z 2003 rokiem daje wzrost o 63%. Ponadto, w tym okresie Crowley sprzedał 893 usługi (co oznacza wzrost o 52% w stosunku do 2003 r.) oraz przeprowadził 1067 instalacji (wzrost o 54%).
Pod adresem brw.com.pl dostępny jest nowy serwis internetowy firmy Black Red White. Jest to m.in. obszerny, internetowy katalog produktów. Autorem serwisu jest agencja interaktywna OS3 multimedia.
Internetowy magazyn o podróżach dalekich i bliskich URLOP ONLINE wprowadza nowe działy wzbogacając w ten sposób swój zakres tematyczny. Jednym z nich jest dział poradnikowy poświęcony fotografii. W prostych artykułach przygotowanych przez doświadczonych fotografików - podróżników będzie można dowiedzieć się między innymi jaki aparat wybrać i co zrobić aby wakacyjne zdjęcia były udane.
15 kwietnia 2005 r. SIMPLE S.A. podpisała umowę na sprzedaż licencji i wdrożenie SIMPLE - SYSTEM V z firmą Stump-Hydrobudowa z Warszawy. System zostanie zaimplementowany w zakresie: Finanse i Księgowość, Majątek Trwały, Obrót Towarowy, Personel i moduł analityczny Info V.
Blisko 8 milionów Internautów w Polsce na koniec 2004r. Przełom w rozwoju polskiego rynku reklamy on-line.
Sprzedaż usług internetowych home.pl w pierwszym kwartale 2005 r. wyniosła 3,07 mln zł i była o ponad 48 proc. wyższa niż rok wcześniej. Na wzrost wpłynęła dynamicznie rosnąca sprzedaż serwerów wirtualnych (Business Server, Business Server PRO) oraz domen internetowych. W styczniu 2005 r. miesięczna wartość sprzedaży przekroczyła po raz pierwszy w historii spółki milion złotych.
Od 24 kwietnia użytkownicy polskiego portalu turystycznego VTrip.pl mogą korzystać z nowej usługi, jaką jest możliwość zamawiania zdjęć przez Internet. Usługa została wprowadzona przy współpracy z EMPiK FOTO.
Agencja HYPERmedia przygotowała serwis dla firmy adidas. Serwis przedstawiający nowy model sportowego obuwia F50+ można oglądać już na portalu Onet.pl.
NASK zapewnia szerokopasmowy dostęp do Internetu dla dwóch spółek-córek znanych międzynarodowych koncernów, firmy National Oilwell Poland z Gdańska oraz Misys International Banking Systems z Warszawy.
Serwis Sport portalu INTERIA.PL rozpoczął prowadzenie relacji na żywo z rozgrywek ekstraligi żużlowej.
W czwartek wieczorem wystartował serwis aukcyjny eBay.pl, eBay.pl jest obecnie serwisem bezpłatnym, użytkownicy otrzymują również dostęp do aukcji międzynarodowych eBay.
Polski oddział Microsoft poinformował o wprowadzeniu na polski rynek nowej aplikacji biznesowej dedykowanej specjalnie dla przemysłu spożywczego. Ta decyzja jest częścią nowej strategii firmy, która polega na wspieraniu wertykalnych rozwiązań dla poszczególnych sektorów gospodarki. Nowe rozwiązanie będzie dystrybuowane przez MBS Partners Polska, certyfikowanego partnera Microsoft Business Solutions. Spółka podpisała z niemiecką firmą MODUS Consult GmbH and Co KG umowę, której przedmiotem jest sprzedaż w Polsce branżowego rozwiązania FOODVISION dla przemysłu spożywczego.
Portal finansowy Money.pl zorganizował I niezależny ranking kont bankowych, w którym internauci ocenili i wybrali najlepsze rachunki bankowe on-line w Polsce.
MacroSoft wprowadza do pakietu SKID szyfrowanie połączeń protokołem SSL (Secure Sockets Layer) i uwierzytelnienie SmartCard. Rozwiązanie wykorzystuje algorytmy szyfrujące RSA i RC4 jest dostępne w jego najnowszej wersji systemu SKID. Oferta skierowana jest do firm średniej wielkości pracujących w strukturach rozproszonych.
W pierwszym kwartale b.r., K2 wypracowała przychody w wysokości 1,6 mln PLN, co stanowi ponad 170% wzrost w stosunku do wyników osiągniętych rok wcześniej. Uzyskane przychody przekroczyły plan o 12% i jest to konsekwencja bardzo dużego zainteresowania Klientów nowymi usługami K2. Również zanotowany wynik EBITDA równy 189 tys. PLN był najlepszym wynikiem finansowym pierwszego kwartału w całej historii K2 Internet S.A.
Ty możesz zostać beta-testerem Gadu-Gadu! - pod tym hasłem rozpoczyna się akcja tworzenia grupy beta-testerów długo oczekiwanej wersji 7.0 najpopularniejszego polskiego komunikatora Gadu-Gadu. Do szeregów beta-testerów GG można dołączyć na specjalnie przygotowanej w tym celu stronie internetowej.
Agencja Marketingu Mobilnego przygotowała kolejny konkurs SMS-owy. Tym razem specjaliści od mobilnego marketingu postawili na kartę oznaczoną symbolem Halo. Konkurs potrwa do końca kwietnia br.
Avaya, czołowy dostawca oprogramowania i usług do komunikacji biznesowej, poinformowała o podpisaniu z British Telecom umowy na dostawy rozwiązań telekomunikacyjnych. Wartość kontraktu w okresie trzech lat szacuje się na ok. 80 mln GBP. Nowa umowa zastąpi dotychczas istniejące porozumienia obejmujące Wielką Brytanię i Europę.
Infinity Group zrealizowała dla Nordea Życie nowy serwis internetowy skierowany do klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Witryna będzie wspomagać Towarzystwo Ubezpieczeń w promocji i sprzedaży polis na życie oraz budować relacje z obecnymi i przyszłymi klientami. Serwis działa pod adresem nordeazycie.pl
Crowley Data Poland, operator telekomunikacyjny, dostawca rozwiązań transmisji danych i głosu, wprowadza nową ofertę na usługi dostępu do Internetu. Dostępne od kwietnia pakiety operator kieruje do małych i średnich firm oraz korporacji. Nowa oferta na Internet obejmuje prosty i konkurencyjny cenowo Crowley Internet PRO, a także kompleksowe rozwiązania 'szyte na miarę', z przepływnością łącz do kilkuset megabitów na sekundę - Crowley Internet MAX. Ich wprowadzenie poprzedziły gruntowne badania oczekiwań i potrzeb zgłaszanych przez użytkowników rozwiązań operatora.
Firma SAP Polska poinformowała, że ENEA S.A. koncern elektroenergetyczny z rejonu północno-zachodniej Polski, wybrał rozwiązanie mySAP HR do zarządzania kadrami. Rozwiązanie SAP będzie stanowiło zintegrowany system zarządzania kadrami dla blisko 7 tys. pracowników, zatrudnionych
Firma GETIN Leasing zmieniła swój serwis internetowy. Twórcą koncepcji nowego wizerunku on-line jest AS Communications - agencja specjalizująca się w PR on-line.