MSPtarget, produkt reklamowy sieci IDMnet, został wzbogacony o nowe branżowe serwisy internetowe. Dzięki temu jego miesięczny zasięg wzrósł do 500 000 unikalnych użytkowników.
Związek Banków Polskich uruchomił nowy serwis internetowy. Jest to reakcja na dynamiczne zmiany zachodzące w gospodarce i sektorze bankowym oraz na nieustannie rosnące oczekiwania internautów w zakresie jakości informacji i usług dostępnych w sieci. Nowy serwis zaprojektowała oraz zrealizowała agencja marketingu interaktywnego, Infinity Group.
Neckermann zaznaczył swą obecność w internecie z pomocą agencji SUPERMEDIA Interactive. Celem zrealizowanego projektu jest budowanie wizerunku marki za pośrednictwem nowych mediów oraz stworzenie przyjaznego klientowi kanału dystrybucji firmowej odzieży.
Dzięki rosnącej ilości połączeń możemy zaoferować o wiele niższe ceny niż dotychczas - im większy ruch w danym kierunku, tym łatwiej nam wynegocjować korzystniejsze stawki. Nowy cennik Tlenofonu dotyczy najpopularniejszych kierunków. Chcemy podzielić się sukcesem z naszymi użytkownikami - mówi Jacek Świderski z zarządu o2.pl.
Internauci to wyjątkowo aktywni odbiorcy wszelkich przekazów mediowych - wynika z badania zrealizowanego przez firmę badawczą Gemius SA. W dniu poprzedzającym badanie 70,3 proc. internautów oglądało telewizję, 58 proc. przeglądało strony www, a 57,6 proc. słuchało radia.
16 marca 2005 r. zarząd Sekcji Agregatorów i Dostawców Zawartości Audiowizualnej (SADZA) w ramach Krajowej Izby Elektroniki i Telekomunikacji (KIGEIT) i przedstawiciele Związku Producentów Audio Video (ZPAV) podpisali Porozumienie dotyczące zasad ochrony praw producentów muzycznych oraz dóbr osobistych wykonawców.
E-przedsiębiorcy bardzo często nie spełniają obowiązków wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych. Wynika to między innymi z tego, że gubią się w gąszczu zasad i zobowiązań, jakie stawia przed nimi Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych. Takie wnioski wynikają z zakończonego w Katowicach seminarium 'Internet - skuteczny kanał sprzedaży'.
MyNetwork Polska, firma dostarczająca narzędzia i rozwiązania z zakresu e-learning, wprowadza do swojej oferty aplikacje umożliwiające efektywne wsparcie szkoleń tradycyjnych. Nowa propozycja obejmuje sześć quizów, które należą do grupy narzędzi wykorzystywanych do szkoleń określanych jako blended learning, czyli szkoleń łączących w sobie możliwości nauczania klasycznego z nauczaniem elektronicznym.
Firma SAP AG (NYSE: SAP) ogłosiła decyzję, że nie zwiększy swojej oferty na przejęcie Retek Inc. Firma Retek wypowiedziała umowę o fuzji z SAP. W poprzedniej informacji prasowej firma SAP powiadamiała, że oferta przetargowa w wysokości 11.00 USD za akcję jest najwyższa i ostateczna. SAP utrzymuje swoje stanowisko w zakresie dyscypliny finansowej odnośnie transakcji fuzji i przejęć.
Z początkiem marca Leroy Merlin Polska uruchomiło swój serwis internetowy prezentujący szeroki wybór porad dotyczących majsterkowania, wystroju wnętrz, ogrodu oraz materiałów budowlanych.
Reporter, producent odzieży młodzieżowej, wraz z wprowadzeniem na rynek kolekcji wiosna/lato 2005, odświeża swój wizerunek. Powstała odważna kreacja wykorzystana we wszystkich materiałach promujących wiosenno-letnią ofertę Reportera oraz nowa wersja interaktywnego serwisu www.reporter.com.pl. W tworzeniu wizerunku nowej kolekcji wzięły udział firmy z grupy medialnej OS3 group: Jotka print design, INIS i OS3 multimedia.
W dniu dzisiejszym, w ramach internetowej platformy motoryzacyjnej mojeauto.pl uruchomiony został serwis internetowy miesięcznika Auto Firmowe.
Zainicjowana przez Onet.pl akcja ma na celu promowanie bezpieczeństwa przy uprawianiu dyscyplin sportowych na otwartych akwenach. Akcję Bezpieczna Woda 2005 - zorganizowaną przy udziale firm Sun Yacht i Kevisport - wspierają m.in. Mateusz Kusznierewicz, Dorota Staszewska i Marek Kamiński.
Microsoft Business Solutions, dział aplikacji biznesowych firmy Microsoft ogłosił podczas Convergence, swojej dorocznej konferencji dla klientów, nową strategię rozwoju na najbliższe lata. Plany firmy odnośnie rynku oprogramowania dla przedsiębiorstw oraz znaczenie aplikacji biznesowych dla prowadzenia codziennych operacji dziś i w przyszłości nakreślili wspólnie Bill Gates, Prezes Microsoft i Naczelny Architekt Oprogramowania oraz Doug Burgum, wiceprezes grupy Microsoft Business Solutions. 'Windowsand#174; i Office stanowią solidne podstawy dla podnoszenia wydajności i bogatą platformę dla partnerów do budowania dobrych rozwiązań i wartości dodanej' - powiedział Gates - 'Microsoft Business Solutions stara się, bazując na tych podstawach tworzyć i dostarczać światowej klasy aplikacje biznesowe, które są prostsze, tańsze i oferują coraz większej ilości firm nowe możliwości usprawniania swojej pracy'. Nowa strategia Microsoft Business Solutions ma zapewnić przełomowe innowacje poprzez skoordynowanie prac rozwojowych z potrzebami klientów oraz ich obecną infrastrukturą technologiczną. Microsoft Business Solutions będzie rozwijał i wspierał dzisiejsze rozwiązania do zarządzania biznesem aż do roku 2013 i oferował pięcioletnie wsparcie dla każdej nowej znaczącej aktualizacji, od ogólnej daty premiery produktu. Większość produktów będzie miała zapewnione wsparcie przez 8 lat online w systemie self-help.
Portal INTERIA.PL zapewnia kompleksową obsługę webmastersko-internetową firmy Prymat, producenta przypraw jednorodnych, mieszanek przyprawowych i przypraw uniwersalnych.
Sieć Era oferuje swoim klientom nowy serwis, który umożliwia łatwy i szybki dostęp do informacji związanych z rozgrywkami polskiej ekstraklasy piłkarskiej. Najciekawsze cechy serwisu to śledzenie przebiegu wybranego meczu ekstraklasy na żywo oraz możliwość odtworzenia na wyświetlaczu telefonu animacji akcji, po których padły bramki. Inne kategorie tematyczne serwisu Liga Polska to: wyniki meczów wraz z opisem przebiegu poszczególnych spotkań, dostęp do aktualności ze świata polskiego futbolu, terminarz spotkań ekstraklasy, historia i osiągnięcia klubów polskiej I ligi oraz tabela drużyn i ranking najlepszych strzelców polskiej ekstraklasy.
Polska Telefonia Cyfrowa (PTC) i McDonaldand#8217;s Polska rozpoczynają współpracę partnerską, dzięki której w restauracjach McDonaldand#8217;s zostanie udostępniona usługa hot@spot sieci Era. Umożliwi ona gościom restauracji korzystanie z bezprzewodowego dostępu do Internetu oraz sieci i poczty korporacyjnej w oparciu o technologię W-LAN (Wireless Local Area Network).
Do grona klientów NASK dołączyła spółka transportowo-logistyczna Intertrans. Operator zapewnił spółce pakiet usług obejmujący dostęp do Internetu oraz telefonię.
MATRIX.PL SA - producent i dostawca rozwiązań informatycznych dla sektora korporacyjnego oraz MSP - rozpoczął nową akcję promocyjną Systemów SYMFONIAand#174;.
ICSolutions, dostawca internetowych rozwiązań biznesowych, oraz producent kompleksowego systemu do zarządzania relacjami z klientami ITCube CRM, podpisał umowę na wdrożenie systemu ITCube CRM z firmą Pol-China Trade and Business Co. Ltd. z siedzibą w Hong Kongu.
INTERIA.PL uzyskała prawa audiowizualne do relacji z rozgrywek polskiej Ekstraklasy piłkarskiej na trzy kolejne sezony: 2005/2006, 2006/2007 i 2007/2008. Wzbogacenie serwisów sportowych portalu o kolejne treści multimedialne jest kolejnym krokiem w realizacji przez INTERIA.PL strategii nakierowanej na usługi przeznaczone dla użytkowników szerokopasmowego dostępu do Internetu.
MATRIX.PL SA, wiodący producent i dostawca specjalistycznego oprogramowania oraz usług informatycznych dla biznesu, we współpracy z firmą Intec wdraża aplikacje służące do rozliczeń umów międzyoperatorskich dla firmy Exatel. MATRIX.PL wykonał na zlecenie operatora telekomunikacyjnego niezbędne testy akceptacyjne, a obecnie wprowadza kolejne 15 umów międzyoperatorskich.
Z okazji zbliżającego się letniego sezonu turystycznego portal TraveliGo.pl wdrożył wraz z firmą eCard system płatności umożliwiający Klientom TraveliGo.pl możliwość dokonywania płatności online za pomocą kart kredytowych. Wszystkie testy przebiegły pomyślnie i już od dziś można dokonywać płatności za pomocą kart Visa i Mastercard.
Ponad 30 tysięcy newsletterów i tylko trzydzieści najlepszych - taki jest rezultat III edycji Rankingu Najlepszych Newsletterów Elektronicznych w Polsce, jaki w poniedziałek został zaprezentowany przez redakcję portalu dziennikarskiego SLOWAWSIECI.com.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów został Partnerem Branżowym Międzynarodowych Dni Marketingu PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się 22 -24 marca 2005 w Warszawie.
FiberyaPrint.com, właściciel m.in. serwisu koszulki.pl, uruchomiła kolejny sklep internetowy. Tym razem jest to sklep z humorystycznymi, śmiesznymi koszulkami dla dzieci.
Karen Notebook S.A. wprowadza do sprzedaży komputery przenośne marki Acer. W ofercie Karen dostępne będą nowoczesne notebooki z dwóch popularnych serii: Acer TravelMate oraz Acer Aspire.
Wydawca Internetowych Serwisów Budowlanych e-dach.pl, e-izolacje.pl oraz e-instalacje.pl rozpoczął akcję pomocy szkołom budowlanym. Do akcji zaproszone zostały firmy branży budowlanej. Przekazywane przez nie materiały dydaktyczne takie jak programy komputerowe, tablice edukacyjne, narzędzia staną się wyposażeniem szkolnych pracowni technicznych.
Aż o 1/3 taniej można kupić roczne subskrypcje AutoMapy. Promocja rozpoczęła się 1 marca i potrwa do 30 czerwca br. Zakup subskrypcji pozwala przedłużyć dostęp do nowych wersji programu i odpowiednich map na kolejne 12 miesięcy.
MyNetwork Polska, firma dostarczająca narzędzia i rozwiązania z zakresu e-learning, zmodernizowała swoją stronę internetową. Całkowicie zmieniono sposób nawigacji, strukturę oraz szatę graficzną serwisu. Nowa witryna, w założeniu autorów ma stać się centrum informacji o e-learningu i tym samym zapełnić lukę w polskim Internecie, spowodowaną brakiem wiadomości na temat tego rodzaju nauczania.