Od rana klienci PKO BP zgłaszają problemy z logowaniem się do systemu bankowości internetowej. Części użytkowników nie działa także aplikacja mobilna.
Awaria w PKO BP
Na portalach społecznościowych banku, jak i na jego stronie internetowej, próżno szukać komunikatu o awarii. Klienci sami siebie informują o niej w komentarzach pod starszymi postami firmy.
Serwis downdetector.pl, który zbiera doniesienia internatów o awariach stron internetowych i aplikacji, odnotował zwiększoną liczbę raportów dotyczących największego polskiego banku. W szczytowym momencie było ich nawet kilka tysięcy w ciągu godziny.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Redakcja money.pl zwróciła się do biura prasowego PKO BP z pytaniami dotyczącymi tej awarii.
Występowały przejściowe utrudnienia w korzystaniu z naszej strony internetowej i strony logowania do naszych serwisów. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Obecnie wszystkie serwisy działają bez zakłóceń – przekazał money.pl Michał Tkaczuk z biura prasowego PKO BP.
W weekend przerwa techniczna
Przed minionym weekendem PKO BP zapowiadał przerwę w dostępie do usług bankowych. Prace modernizacyjne bank zaplanował w nocy z soboty na niedzielę, w godz. od 24 do 6 rano.