Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Dyskryminacja firm w bankach? Odsetki dużo niższe

0
Podziel się:

Banki po macoszemu traktują firmowe konta oszczędnościowe.

Dyskryminacja firm w bankach? Odsetki dużo niższe
(domin_domin/iStockphoto)

Banki po macoszemu traktują firmowe konta oszczędnościowe. Ich oprocentowanie jest o prawie połowę niższe od stawek oferowanych klientom indywidualnym, do tego przez kilka miesięcy nie zmieniło się ani na jotę.

Oprocentowanie firmowych kont oszczędnościowych pozostawia wiele do życzenia. Z ostatniej ankiety Tax Care wynika, że najlepsze pod tym względem banki (Bank Pocztowy, BNP Paribas Bank, Idea Bank, Pekao SA i Polbank EFG) oferują 4 proc w skali roku.

Klienci Pekao SA mogą co prawda liczyć na wyższe oprocentowanie, nawet do 4,5 proc.w skali roku, ale taka stawka jest oferowana tylko pod warunkiem zdeponowania kwoty nie mniejszej niż pół miliona złotych. Do tego oferta Pekao SA dotyczy tylko nowych klientów.

Na wyższe stawki – do 5,5 proc.w skali roku – mogą również liczyć przedsiębiorcy, którzy mają konto oszczędnościowe w Kredyt Banku, należy jednak mieć na uwadze, że jest to oprocentowanie promocyjne, obowiązujące do stycznia 2012 roku.

Standardowe stawki w tym banku nie przekraczają 3,5 proc.w skali roku, a im niższa kwota zdeponowanych środków, tym niższe oprocentowanie. Co więcej, gdy na koncie znajduje się mniej niż 2 tys. zł, środki w Kredyt Banku nie są w ogóle oprocentowane. Podobnie jest w Banku BGŻ, w którym stawka oprocentowana jest zerowa w przypadku kwot do tysiąca złotych.

Podatek zależy od formy opodatkowania

Trzeba także pamiętać, że stawki oprocentowania firmowych kont oszczędnościowych to stawki brutto – przedsiębiorcy muszą jeszcze odprowadzić od nich podatek dochodowy, bowiem zysk z firmowych kont oszczędnościowych traktowany jest przez banki jako przychód z działalności gospodarczej. Wielkość tego podatku uzależniona jest od formy rozliczeń z fiskusem i kosztów uzyskania przychodów przedsiębiorcy.Oprocentowanie od kilku miesięcy pozostaje bez zmian

Oprocentowanie firmowych kont oszczędnościowych jest generalnie niższe niż to, które banki oferują klientom detalicznym – najlepsze konta oszczędnościowe dla klientów indywidualnych dają zarobić 7 proc.brutto w skali roku. Co więcej, firmowe konto oszczędnościowe to produkt, w którym niewiele się zmienia.

Trzy miesiące temu praktycznie wszystkie banki proponowały przedsiębiorcom identyczne oprocentowane kont oszczędnościowych. Tymczasem tego typu produkt ma duży potencjał wśród klientów prowadzących działalność gospodarczą – nie zamraża firmowych pieniędzy, tak jak tradycyjna lokata, a jednocześnie nie pozwala, by leżały one bezczynnie, tak jak ma to miejsce w przypadku większości w ogóle nieoprocentowanych bieżących rachunków firmowych.

Czytaj więcej o relacjach banków z firmami
[ ( http://static1.money.pl/i/h/170/t132010.jpg ) ] (http://msp.money.pl/wiadomosci/zarzadzanie/artykul/jakie;problemy;czekaja;na;przedsiebiorcow;przy;zaciaganiu;kredytu,18,0,881682.html) Jakie problemy czekają na przedsiębiorców przy zaciąganiu kredytu Całkowity koszty kredytu, obejmujący wszystkie opłaty związane z zaciągnięciem pożyczki, jest dla przedsiębiorców wielką niewiadomą niemal do decyzji kredytowej.
[ ( http://static1.money.pl/i/h/230/t20710.jpg ) ] (http://msp.money.pl/wiadomosci/zarzadzanie/artykul/obsluga;firmowego;konta;sporo;kosztuje,157,0,863645.html) Obsługa firmowego konta sporo kosztuje Tylko nieliczne rachunki pozwalają zarobić na tyle, by chociaż w części zrekompensować opłaty związane z ich prowadzeniem.
wiadomości
wiadmomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(0)