LVMH posiada już m.in. marki Christian Dior, Givenchy i Tag Heuer. Dlatego Tiffany & Co. byłby powiększeniem ich udziałów na rynku dóbr luksusowych.
Dla Tiffany & Co. oferta pojawiła się w niezwykle newralgicznym czasie. Firma ma problemy ze sprzedażą produktów w segmencie dóbr luksusowych, która spowodowana jest m.in. spowolnieniem gospodarczym w Chinach. Państwo środka jest jednym z największych rynków dla tego typu towarów.
Według informacji agencji Reuters, w firmie zaangażowano doradców, którzy przeanalizują złożoną ofertę. Od ich oceny zależy, czy Tiffany & Co. przyjmie ofertę LVMH – na razie na nią nie odpowiedziała w żaden sposób.
Tiffany & Co. powstało w 1837 roku. Zajmuje się m.in. sprzedażą biżuterii, ale również zastawy stołowej ze srebra. Marka jest kojarzona m.in. dzięki własnemu kolorowi (Tiffany Blue), który jest zarejestrowanym znakiem towarowym. Jeden z lokali sieci użyczył też swojej powierzchni filmowi "Śniadanie u Tiffany’ego".
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl