Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (878 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Podwyżki cen lekarstwem na malejące marże przedsiębiorstw?

0
Podziel się:

Dalsze utrzymywanie niskich cen może prowadzić jedynie do pogorszenia sytuacji finansowej przedsiębiorstwa.

Podwyżki cen lekarstwem na malejące marże przedsiębiorstw?
(Lisa F. Young/Dreamstime)

Celem działania każdej firmy, niezależnie od branży jest maksymalizacja zysku. Czasy spowolnienia gospodarczego przyniosły jednak ze sobą nowe wyzwania, w których realizacja tak postawionego celu staje się znacznie trudniejsza. Kryzys finansowy z 2008/2009 roku oraz obecne zawirowania w strefie euro odwiodły sprzedawców od podnoszenia cen, w celu utrzymania swoich klientów i obecnego poziomu sprzedaży.

Oprócz unikania podwyżek, ze względu na obawę o utratę klientów, przedsiębiorcy przyjmowali na siebie wzrost kosztów działalności firm, podwójnie zmniejszając w ten sposób swoje marże. Dla przykładu w branży budowlanej w 2010 roku mogliśmy zauważyć kilkunasto-procentowy wzrost cen surowców oraz podstawowych mediów (prąd, gaz itp.), jednakże mimo tego nastąpił 2-4 proc. spadek cen materiałów budowlanych. Ostatni raport Urzędu Regulacji Energetyki wskazuje na 5 proc. wzrost ceny energii elektrycznej w ciągu ostatniego roku (URE, 2012). Nastąpił również znaczący wzrost cen paliw – zgodnie z danymi GUSu w kwietniu 2012 roku były 15 proc. droższe niż rok temu. Oprócz wzrostu kosztów mediów i transportu, przedsiębiorcy od lutego tego roku ponoszą wyższe koszty pracy spowodowane 2 proc. podwyżką stawki rentowej.

Wszystkie te elementy powodują presję cenowo-kosztowa, która zmusza przedsiębiorstwa do poszukiwania sposobów zwiększania zysków w celu obrony swoich marż. Wiele firm w pełni wykorzystało już potencjał prostych sposobów ograniczania kosztów, m.in. poprzez zarządzanie czasem pracy swoich pracowników. Jak się okazuje dalsze działania w obszarze minimalizacji kosztów często są zbyt czaso- i kapitałochłonne.

W tej sytuacji jedynym rozwiązaniem okazuje się zmiana obecnej polityki cenowej przedsiębiorstwa poprzez wprowadzenie podwyżek, w celu obrony już i tak niskiej marży. Wdrażanie podwyżek cen często jest bardzo trudnym do przeprowadzenia procesem spotykającym się z oporem ze strony klientów, jednakże jest to jedna z nielicznych, możliwych dróg prowadzących do zwiększenia zysków w firmie. Brak działań w tym obszarze może skutkować jedynie pogorszeniem sytuacji finansowej przedsiębiorstwa oraz utraty pozycji na rynku.

Najwięksi gracze na rynku coraz częściej wolą konkurować jakością swoich produktów niż ich niską ceną. Wskazują oni, że wraz ze wzrostem cen na swoje produkty i usługi oferują klientom również większą wartość, aby klienci w jak najmniejszym stopniu odczuli podniesienie cen. Idealnym przykładem okazuje się być branża dostawy wody i kawy do biura, w której liderzy rynku (m.in. Eden Springs) oprócz podnoszenia cen koncentrują się również na zwiększaniu korzyści dla klientów. Zwiększanie wartości dostarczanych usług oraz produktów dla klienta pozwala na zminimalizowanie negatywnego odbioru podwyżki ceny. Co więcej koncentracja na korzyściach z lepszej jakościowo oferty i obsługi skupiają uwagę nabywców na poza cenowych elementach oferty. Dzięki temu firma jest w stanie obronić swoje marże przy utrzymania takiego samego poziomu sprzedaży.

Presja cenowo-kosztowa wywołana przez wzrost kosztów prowadzenia przedsiębiorstw oraz unikanie podwyżek zmusza firmy do podjęcia zdecydowanych działań w obszarze polityki cenowej. Dalsze utrzymywanie niskich cen może prowadzić jedynie do pogorszenia sytuacji finansowej przedsiębiorstwa. Najlepsi na rynku wiedzą, że razem z podwyżkami cen powinna rosnąć wartość dla klienta dzięki czemu są w stanie utrzymać swoją pozycję na rynku.

Czytaj więcej w Money.pl
Rząd może zahamować wzrost ceny paliw Minister rolnictwa oznajmił, że kwestia cen paliw została poruszona na posiedzeniu rządu. Tymczasem eksperci zapowiadają kolejne podwyżki.
Chcesz dostać kredyt? Płać wysokie podatki Zobacz, jakie musisz spełnić warunki, by otrzymać zdolność kredytową i nie wyjść z banku z kwitkiem.
Leasing czy kredyt - co wybrać Istotna jest wielkość przedsiębiorstwa, długość okresu jego funkcjonowania, kwota środków własnych przeznaczonych na daną inwestycję oraz termin, w którym finansowanie ma być udzielone.
1,5 mln euro do wzięcia. Został tylko tydzień Firma, która zwycięży w konkursie ogłoszonym przez katowicki Park Naukowo-Technologiczny Euro-Centrum może otrzymać 1,5 mln euro.
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)