T-Mobile Polska uruchomi platformę MagentaBiznes z mobilnymi taryfami i usługami wspierającymi cyfrowy rozwój małych i średnich firm (w tym MS Office i wirtualna księgowość). Ruszy już 18 kwietnia.
- Widzimy szansę dla T-Mobile, aby być partnerem małych i średnich firm w świecie cyfrowym i pomoc przyspieszyć ich digitalizację w celu zwiększenia ich konkurencyjności i rozwoju - powiedział szef segmentu B2B małych i średnich firm Piotr Markowski.
Jak zaznaczył, MagentaBiznes dla małych i średnich firm przewiduje "ogromne uproszczenie ofert", w tym nielimitowany dostęp do usług (internet dla całej firmy), proste warunki i elastyczne taryfy, automatyczne 1 zł bez używania (aktywna od 7. miesiąca), czy swobodny dobór urządzeń.
W ramach kompetencji cyfrowych dla małych i średnich firm Magenta Biznes przewiduje zdalny serwis IT (pomoc techniczną, zdalną konfigurację), MS Office (z dowolnego miejsca i urządzenia, e-mail), księgowość online, czy jeden numer całej firmy.
Od 18 kwietnia operator udostępni cztery mobilne taryfy MagentaBiznes z dwoma kartami SIM od 40 do 120 zł, bez limitu internetu i połączeń od 60 zł. W ramach platformy uwzględnione są dedykowane udogodnienia dla segmentu w tym obsługę online.
Jak wskazał Markowski, główną aspiracją biznesową operatora jest migracja klientów z małych i średnich firm w kierunku tych rozwiązań, zwiększenie ich lojalności oraz liczby usług z których korzystają.
Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100 proc. powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.