Forum

Komentarze użytkownika "GDA66TY"

Komentarze użytkownika: GDA66TY

GDA66TY / 2009-11-05 17:29 / Tysiącznik na forum
Z przebąkiwań o wyniku za III kwartał. Ale ja tak wysoko nie mierzę. Chociaż nie miał bym nic przeciwko.:-)))
GDA66TY / 2009-11-05 17:24 / Tysiącznik na forum
Będziemy świętować w Sopocie bo na pewno cena akcji przekroczy 3 złote już na stałe.

Re: Eksperci miażdżą rząd: Emerytury będą niższe

GDA66TY / 2009-11-05 17:19 / Tysiącznik na forum
Jeżdżę samochodem już 29 lat a od 24 lat jeżdżę tą samą trasą prawie każdego dnia i spotykałem na tej drodze policjanta z drogówki który stał z radarem. Okazało się ze poszedł na emeryturę. Ja się pytam co takiego ciężkiego było w pracy którą on wykonywał i do tego jeszcze dorabiał bokiem do kieszeni. Dlaczego ten facet poszedł na emeryturę w wieku 40stu lat a murarz będzie musiał robić do 67 lat. Powiedzcie mi kto ciężej pracuje murarz czy ten facet z drogówki? Najdziwniejsze z tego jest to ze ten policjant mając taką emeryturę stoi teraz z radarem w tym samym miejscu ale już jako straż gminna. Ciekawe ile zarabia bo do kieszeni chyba już nic bo to fotoradar.
To hańba tak to my nigdy z tym ZUS do ładu nie dojdziemy.
Jest to jeden z wielkich absurdów. Jak oni śmią protestować przed Sejmem.

Re: SKOTAN

GDA66TY / 2009-11-05 15:44 / Tysiącznik na forum
Jak już od pewnego czasu wiadomo to biopaliwa w sp. SKOTAN zeszły na dalszy plan. Nie ma co wiec debatować nad problemem czy ktoś to zatankuje czy nie. Bardziej należy się skłaniać ku problemowi czy krowy tą nową paszę z drożdżami produkowanymi przez SKOTAN będą żarły :-) Ja słyszałem że krowy ciągną do tej paszy do tego stopnia że się od niej uzależniają a mleko podobno będzie tak smaczne że spożycie wzrośnie 10cio krotnie :-)

Re: ALCHEMIA

GDA66TY / 2009-11-05 12:53 / Tysiącznik na forum