Forum

Komentarze użytkownika "GordonGekko"

Komentarze użytkownika: GordonGekko

GordonGekko / 2007-12-09 04:05 / Łapacz Spadających Noży
BEBE nie badz taka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
daj mi poznac ze ktos poza mna jest dzie na forum
bo ja tu jus jakies smuty lapie
GordonGekko / 2007-12-09 03:59 / Łapacz Spadających Noży
sluchaj bebe ja jestem student ostatniego rouk i jeszcze dzieki Bogu przezywam ostatnie chiwle ulotnych milosnych uniesien a jak czasem sie jescze napije cytrynowej wody rozrabianej w akademiku to juz w ogole takie wypociny leca ze potem przez caly nastepny dzien wstydze sie na forum odezwac
ps: poszukaj mocich wypowiedzi

Re: Spokojna sesja na GPW

GordonGekko / 2007-12-09 03:57 / Łapacz Spadających Noży
2007-12-08 23:27:05 | *.*.*.* | rpp [ Tysiącznik na forum ]
no cóż - do stringów to trzeba mieć naprawdę ... zgrabną
pupę. bądźmy szczerzy - niewiele kobiet dobrze w nich
wygląda [i żeby mnie tu nie sądzono - to mężczyzn także
zapewne - jeśli już jakaś kobieta chciałaby swojego
mężczyznę w czymś takim zobaczyć]

a propos to nie tak wyglada boto nie tak jest bo nie tak
jak to bylo " w vivce to wiadomo z*****.is.cie to po ciemku tylko buciki i strinig widac tak sa dziewczyny dobrze opalone, a no jeszcze ząbki czsem jak sie jakas usmiechnie"
radze poszukac na youtubie
wypasiony filmik
GordonGekko / 2007-12-09 03:20 / Łapacz Spadających Noży
:0 jak frytka u crajnowskigo
GordonGekko / 2007-12-09 03:18 / Łapacz Spadających Noży
dzieki
nie kobieta;)
ale ja jak juz ci wiadomo mam ostatnio problem z kobiteami dzis mimo ze znowu jestem/bylem podpiety pod cytryne nie bede sie sam uzalal nad soba
GordonGekko / 2007-12-08 01:31 / Łapacz Spadających Noży
mlodziez czuwa ale wchodzi na forum po 24
GordonGekko / 2007-12-06 11:52 / Łapacz Spadających Noży
. ufam im i wiem ze wybralem swoja przyszlosc..
az nie dobrze sie robi jak trzeba takie rzeczy pisac ;)
GordonGekko / 2007-11-04 21:10 / Łapacz Spadających Noży