Forum
Komentarze użytkownika "promyk"
Komentarze użytkownika: promyk
Re: Korekta, czy koniec hossy
Ma ktoś może dobre linki na notowania giełd europejskich? Te na money staneły na 5-01.
O to mi chodziło:) Dzieki
Re: Ucieczka z rynków wschodzących trwa
Witam wszystkich. Jestem początkującym i nie wiem czy nie doczytałem, czy jeszcze sie nie pojawiło: na kiedy zosał ustanowiony dzień PP dla Hutmena?
Re: Połowiczna fuzja Boryszewa i Suwar
Hmm...to dobre info czy średnie? Jak myślicie jest teraz szansa na jakieś małe lub większe wzrosty tych spółeczek?
Witam. Dlaczego jeśli nie sprzeda będzie musiał ogłaszać wezwanie?? Ma za juz zbyt dużo:>? Proszę o odpowiedź bo jestem mocno zainteresowany.
Sprawę zabrania argumentu Komisji to rozumiem, o ile jej sie obawia. Ale czemu musiałby zrobić wezwanie? Czy ilość ponad 66% nakazuje wezwania... na innych spółkach widzę, ze ma też po tyle...
hehe dobre:D chociaż jutro powinno byc up:D
Witam. zastanawia mnie info odnośnie dostaw do Możejek i samego PKN'u. Jesli informacje sie potwierdzą jakie moga mieć znaczenie dla akcji koncernu?
Re: Kilka kolejnych dni wahań
Ja osobiście chętnie bym posłuchał co ma do powiedzenia odnośnie reszty tygodnia Big Lebowski - opoka spokoju tego forum:D
Czyli jeszcze w tym tygodniu możemy doczekać się końca korekty w chinach i zwyzki jena...czy musimy przygotować nerwy na dłuższy wysiłek:>?
Czas nadchodzi, szkoda tylko że apokalipsy
Re: Początek głębszej korekty na GPW
Re: Indeks WIG20 ponownie na minusie
Widzieliście wyniki PKN"u?
http://demo.e-pap.pl/espi?plik=dane/20070301/20070301_002335_0000043487.xml&xsl=depesza3.xsl&id=hyxq68qa41#start
oczekiwano lepszych czy gorszych?
Re: Indeks WIG20 ponownie na minusie
Pozdro. Pablo, też dzisiaj poczuwam bo już bez papiera można troszkę później wstać:D Ciekawe zdanie wyczytałem z artykułu "Na GPW dalsze spadki w środę, możliwe odbicie" -"Jestem raczej optymistą i nie wykluczam odbicia", hehe, może jakieś prpozycje przetłumaczenia tego na nasze:D