Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Agora oczekuje spadku frekwencji w kinach w Polsce o ok. 50% r/r w 2020 r.

0
Podziel się:

Frekwencja w kinach w Polsce będzie w tym roku o ok. 50% niższa niż w ub.r., natomiast powrót do frekwencji z 2019 r. nastąpi na przełomie 2021/2022 r., przewiduje Agora.

Agora oczekuje spadku frekwencji w kinach w Polsce o ok. 50% r/r w 2020 r.
(Flickr)

"Na podstawie dostępnych danych rynkowych Agora szacuje, że frekwencja w kinach w Polsce w 2020 r. będzie niższa o ok. 50%" - czytamy w komunikacie.

Agora przewiduje powrót do frekwencji z 2019 r. na przełomie 2021/2022 r., podano także w prezentacji wynikowej.

Wskutek zamknięcia obiektów kinowych w Polsce decyzją administracyjną od 12 marca 2020 r. (obowiązującą do 5 czerwca) przychody ze sprzedaży biletów do kin sieci Helios zmniejszyły się w II kw. br. o 99,7%; nie odnotowano wpływów ze sprzedaży barowej. Kina należącej do Agory sieci Helios wznowiły działalność po lockdownie 3 lipca br., w nowym reżimie sanitarnym, przypomniano.

Agora jest m.in. większościowym właścicielem sieci kin Helios, spółki Next Film, zajmującej się produkcją i dystrybucją filmową oraz AMS działającej na rynku reklamy zewnętrznej, a także wydawcą "Gazety Wyborczej" i czasopism oraz portali i serwisów internetowych. Grupa jest ponadto właścicielem trzech lokalnych radiostacji muzycznych i większościowym współwłaścicielem ponadregionalnego radia Tok FM. Działa na rynku książek, wydawnictw muzycznych i filmowych oraz gastronomicznym.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)