"Spółka dotychczas rozwijała projekty gamingowe inwestując kapitał pozyskany w pierwszej rundzie przeprowadzonej w 2017 roku z aniołem biznesu oraz wolne przepływy generowane przez corową działalność operacyjną tj. sprzedaż laptopów gamingowych pod marką Hyperbook. Nasz flagowy projekt Hyper Arena VR wyszedł z fazy prototypowania do etapu intensywnego rozwoju, gdzie zapotrzebowanie na kapitał jest dużo większe. Pozyskanie kapitału w ramach emisji prywatnej pozwoli na przyspieszenie prac nad grami oraz jest naturalnym krokiem do przygotowania marki Hyperbook Studio do debiutu na małej giełdzie" - powiedział ISBnews Smółka.
W ramach emisji prywatnej spółka planuje pozyskać 4,5 mln zł.
"Większość pozyskiwanego kapitału (ok. 4 mln zł) ma zostać przeznaczona na rozwój projektów gamingowych. Natomiast pozostała część na zwiększenie kapitału obrotowego związanego ze sprzedażą laptopów pod marką Hyperbook. Pozyskane środki pozwolą na jeszcze intensywniejszy rozwój współpracy z dystrybutorami przy sprzedaży laptopów i akcesoriów gamingowych" - dodał członek zarządu ds. finansów.
Według jego słów, środki z emisji prywatnej zostaną przeznaczone w większości na rozwój Hyperbook Studio i prowadzonych obecnie projektów: flagowej gry HyperArenaVR (e-sportowy tytuł przygotowany do wieloosobowej rozgrywki w sieci), Box Adventures (płaska gra skierowana do szerokiego grona graczy), WildWest VR (arcade shooter VR osadzony w klimacie Dzikiego Zachodu) oraz portowanie Regenesis VR na PS4 (shooter VR wydany obecnie na Steam, który w 2018 roku zdobył prestiżową nagrodę VDA2 w San Francisco). Dodatkowo, pozyskane środki mają być przeznaczone na zatowarowanie i rozwój sieci dystrybucji dla laptopów marki Hyperbook.
"Debiut na NewConnect jest planowany ok. 1,5 roku po przeprowadzeniu emisji prywatnej. Okres ten pozwoli nam na porting naszej pierwszej produkcji na PS4 oraz dokończenie I fazy produkcji projektu HyperArena VR (a więc wydanie jej na komputery w ramach Steam). Debiut publiczny pomoże nam uwiarygodnić spółkę w oczach potencjalnych inwestorów. W trakcie IPO planujemy pozyskać kapitał na kolejne produkcje i pracę nad dalszym wzrostem wartości dla akcjonariuszy" - zapowiedział członek zarządu ds. finansów.
Blue Technology to właściciel marek Hyperbook (produkcja i sprzedaż laptopów gamingowych) oraz Hyperbook Studio (studio dewelopujące gry komputerowe).