Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Brand24 miał 3 210 aktywnych klientów na koniec III kw. 2020 r.

0
Podziel się:

Brand24 miał 3 210 aktywnych klientów na koniec III kw. 2020 r., co oznacza wzrost o 119 klientów kw/kw, podała spółka. 

Brand24 miał 3 210 aktywnych klientów na koniec III kw. 2020 r.
(Flickr)

"Powracamy do dobrej dynamiki. 119 wzrostu netto klientów w III kw. 2020 to więcej niż pozyskaliśmy w II kw., ale także więcej, niż pozyskaliśmy w analogicznym okresie rok temu. Kryzys, który dotknął spółkę i nas wszystkich, powoli przechodzi do historii. Z jednej strony stał się katalizatorem zmian w spółce, a z drugiej - zmobilizował nas do poszukiwania nowych możliwości biznesowych. Efektem tego są nowe funkcje Brand24 zweryfikowane największym w historii spółki audytem potrzeb klientów" - powiedział prezes Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.

Według niego, audyt pokazał nowe kierunki rozwoju nie tylko dla Brand24 jako produktu, ale także jako spółki.

"Dlatego właśnie otwieramy kolejny rozdział w historii Brand24, w którym przejdziemy z fazy serwowania danych do fazy serwowania wniosków. Brand24 nie będzie już spółką jednego produktu - będziemy oferować grupę narzędzi dedykowanych specjalistom branży marketingowej i PR, opartych na technologii i kanałach sprzedaży Brand24. Pierwsze wdrożenia nowych funkcjonalności przewidujemy w czwartym kwartale 2020, a debiut nowych produktów Grupy Brand24 na początku 2021 r." - dodał prezes.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do monitoringu treści w internecie, umożliwiającego śledzenie wzmianek, budowanie relacji oraz pozyskiwanie klientów, sprzedawanego globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak IKEA, H&M czy Biuro Pierwszej Damy USA, ale również małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w internecie.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)

© 2024 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.