"Z wielką radością i satysfakcją informujemy, że lada dzień dołączymy do grona spółek notowanych na NewConnect. Przez wiele miesięcy ciężko pracowaliśmy, aby móc zrealizować jeden z naszych najważniejszych tegorocznych celów jakim jest - obok pozyskania środków na dalszy rozwój - wprowadzenie akcji spółki do alternatywnego systemu obrotu"- powiedział prezes Carbon Studio Błażej Szaflik, cytowany w komunikacie.
"W ostatnich miesiącach rozpoczęliśmy realizację celów emisyjnych, na które w maju br. pozyskaliśmy od inwestorów środki w wysokości 2,7 mln zł brutto. Naszym najważniejszym zadaniem jest produkcja nowej gry z gatunku VR Fantasy opartej na globalnej marce - Uniwersum Warhammer: Age of Sigmar, ikony wśród gier w świecie fantasy, stworzonej przez Games Workshop - dodał Szaflik.
Do obrotu trafi 1 167 500 akcji serii A, 107 500 akcji serii B oraz 127 500 akcji serii D, o wartości nominalnej 0,10 zł każda.
Dzięki podpisanym umowom oraz trwającym intensywnym pracom nad rozwojem nowych produktów spółka realizuje plan wydawniczy dwóch tytułów VR rocznie oraz ich portów na nowe platformy sprzętowe i dystrybucyjne. Dzięki know-how uzyskanemu podczas produkcji wcześniejszych tytułów spółka przewiduje znaczącą poprawę jakości oraz skrócenie czasu produkcyjnego oferowanych przez siebie produktów.
Narastająco po trzech kwartałach br. spółka osiągnęła ponad 1,5 mln zł przychodów netto oraz ponad 1 mln zł zysku netto. Na dzień 30 września br. posiadane przez spółkę środki pieniężne wynosiły blisko 3,3 mln zł.
Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu uzyskania istotnych i trwałych przewag konkurencyjnych w ramach obranej specjalizacji, stale rozszerza know-how z dziedziny tworzenia tytułów XR (wspólna nazwa dla VR i AR).