Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Gaming na Giełdzie: IV edycja odbędzie się 3-4 czerwca

0
Podziel się:

Czwarta edycja konferencji Gaming na Giełdzie - tym razem w wersji online - odbędzie się w dniach 3-4 czerwca. Agencja ISBnews jest partnerem medialnym wydarzenia.

Gaming na Giełdzie: IV edycja odbędzie się 3-4 czerwca

"Podczas wydarzenia organizowanego przez Strict Minds we współpracy z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie dowiecie się, w jaki sposób światy gier, marketingu oraz biznesu współtworzą najbardziej dynamicznie rozwijającą się branżę na świecie" - czytamy w komunikacie.

Tegoroczną edycję, ze względów bezpieczeństwa odbywającą się w trybie online, podzielono na dwie części - pierwszą, poświęconą tematyce inwestowania w rynek gier, oraz drugą, skupiającą się tematycznie wokół pytania "Symulatory - fenomen czy chwilowy trend?''.

W środę, 3 czerwca, przyjrzymy się inwestowaniu w gry i kondycji spółek notowanych na NewConnect i GPW, natomiast w czwartek, 4 czerwca, porozmawiamy o grach próbujących jak najwierniej oddać przyjemności życia codziennego. Wśród prelegentów znajdą się reprezentanci odnoszących sukcesy spółek takich, jak Creepy Jar, PlayWay, Moonlit czy Kool2Play, a także analitycy giełdowi.

Część pierwsza rozpocznie się od debaty "GPW o Gamingu". Prowadzący Albert Longterm Rokicki porozmawia na ten temat z przedstawicielami Bloober Team oraz Kool2Play, analitykami giełdowymi oraz ekspertem GPW.

Następnie ruszy webinar "Źródła informacji na temat spółek gamingowych", prowadzony przez reprezentanta Ipopema.

Na drugi dzień zaplanowane jest danie główne czerwcowego wydarzenia. Podczas serii trzech paneli dyskusyjnych 15 zaproszonych gości przybliży słuchaczom symulatory - trend, który zaczyna dominować krajową produkcję gier. Wśród gości znajdziecie specjalistów ze świata gier, w tym reprezentantów Creepy Jar, PlayWay, Moonlit i Movie Games, oraz redaktorów renomowanych polskich serwisów.

Twórcy gier rzucą światło na zagadnienia związane z promocją symulatorów i wishlistami, opowiedzą o budowaniu komunikacji z inwestorami oraz zastanowią się, kto jest targetem symulatorów i czy symulator musi być kontrowersyjny.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)