Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania

FRW Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący „House Flipper - Farm DLC”, „Builder Simulator” oraz „House Flipper VR” w wersjach na konsole

Zarząd Frozen Way S.A. z siedzibą w Krakowie (dalej: Emitent) w związku z ostatnimi premierami gier, o których mowa w raportach bieżących ESPI nr 16/2023, 19/2023 oraz 21/2023, przekazuje następujące informacje:
1. Premiera „House Flipper - Farm DLC” (dalej: HF Farm) w wersji na konsole PlayStation 4, PlayStation 4 Pro, Xbox One oraz Xbox One S (dalej: Konsole) miała miejsce w dniu 16 października 2023 roku (dalej: Premiera 1). Całkowity poniesiony przez Emitenta do Premiery 1 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu HF Farm w wersji na Konsole nie przekroczył 210 tys. złotych. Po 72 godzinach od Premiery 1: - przychody brutto (przed odliczeniem prowizji platform cyfrowej dystrybucji gier, podatków, zwrotów itp.) pomniejszone o VAT ze sprzedaży HF Farm w wersji na Konsole przekroczyły 105 tys. USD; - liczba sprzedanych egzemplarzy HF Farm: 3,45 tys. sztuk na konsole PlayStation oraz 2,1 tys. sztuk na konsole Xbox; - nastąpił pełny zwrot poniesionych przez Emitenta do Premiery 1 łącznych kosztów HF Farm w wersji na Konsole. 2. Premiera „Builder Simulator” (dalej: BS) w wersji na Konsole miała miejsce w dniu 9 października 2023 roku (dalej: Premiera 2). Całkowity poniesiony przez Emitenta do Premiery 2 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu BS w wersji na Konsole nie przekroczył 190 tys. złotych. Po 72 godzinach od Premiery 2: - przychody brutto pomniejszone o VAT ze sprzedaży BS w wersji na Konsole przekroczyły 44,5 tys. USD; - liczba sprzedanych egzemplarzy BS: 1,05 tys. sztuk na konsole PlayStation oraz 0,75 tys. sztuk na konsole Xbox. Od Premiery 2 do momentu publikacji niniejszego raportu: - przychody brutto pomniejszone o VAT ze sprzedaży BS w wersji na Konsole przekroczyły 72 tys. USD; - liczba sprzedanych egzemplarzy BS: 1,7 tys. sztuk na konsole PlayStation oraz 1,5 tys. sztuk na konsole Xbox; - nastąpił pełny zwrot poniesionych przez Emitenta do Premiery 2 łącznych kosztów BS w wersji na Konsole. 3. Premiera „House Flipper VR” (dalej: HF VR) w wersji na konsole PlayStation VR (dalej: PVSR) miała miejsce w dniu 11 sierpnia 2023 roku (dalej: Premiera 3). Całkowity poniesiony przez Emitenta do Premiery 3 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu HF VR w wersji na PSVR nie przekroczył 80 tys. złotych. Po 72 godzinach od Premiery 3: - przychody brutto pomniejszone o VAT ze sprzedaży HF VR w wersji na PSVR przekroczyły 1,5 tys. USD; - liczba sprzedanych egzemplarzy HF VR na PSVR: 0,11 tys. sztuk. Od Premiery 3 do momentu publikacji niniejszego raportu: - przychody brutto pomniejszone o VAT ze sprzedaży HF VR w wersji na PSVR przekroczyły 12,1 tys. USD; - liczba sprzedanych egzemplarzy HF VR na PSVR: 0,89 tys. sztuk. Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.

Inne komunikaty