DRAGOENT: strona spółki
13.03.2024, 19:08
DGE Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry Winter Survival udostępnionej w formule Early Access.
Zarząd DRAGO entertainment S.A. z siedzibą w Krakowie („Emitent”, „Spółka”), niniejszym informuje o wynikach sprzedażowych gry Winter Survival („Gra”, „WS”), która została udostępniona graczom na platformach STEAM, Green Man Gaming i Epic Store w formule wczesnego dostępu (ang. Early Access) w dniu 6 marca 2024 r. W dniu rozpoczęcia wczesnego dostępu, wishlista na platformie STEAM wynosiła około 238 tys.
Raporty sprzedażowe Spółki są przedstawiane w ilościach brutto. Zgodnie z polityką platform kupujący mogą odstąpić od zakupu i mają na to czas do 14 dni, a łączny czas uruchomienia produktu był mniejszy niż 2 godziny. Najważniejsze statystyki po pierwszym tygodniu od udostępnienia gry w ramach Early Access: 1. Sprzedaż wyniosła: ok 6 tys. sztuk; 2. Ocena graczy na platformie STEAM: 56% pozytywnych opinii oparta na 145 recenzjach; 3. Wishlista na platformie STEAM na dzień 13 marca 2024 r.: ok. 238 tys. Podział sprzedaży na platformie STEAM na kraje w ujęciu ilościowym: - Stany Zjednoczone – 21%; - Niemcy – 15%; - Chiny – 10%; - Francja – 5%; - Wielka Brytania – 4%; - Polska – 4%; - Kanada – 3%; - Hiszpania - 2%; - Turcja – 2%; - pozostałe kraje – 34% DRAGO entertainment S.A. jest właścicielem IP Gry oraz posiada prawo do 100% przychodów z jej komercjalizacji po odliczeniu prowizji pobieranej przez sklepy oraz 4% opłaty licencyjnej należnej firmie Epic Games. W dniu premiery 6 marca 2024 roku Emitent wydał aktualizacje. W dniach 8 i 12 marca br. ukazały się kolejne obszerne update’y do gry w odpowiedzi na błędy i uwagi zgłaszane przez graczy, co spotkało się z pozytywnym odbiorem graczy i streamerów. Obecnie trwają prace nad kolejnymi częstymi i regularnymi udoskonaleniami Gry, jak również nad planowanymi rozszerzeniami, które wprowadzą nowe fragmenty historii, nowe lokacje świata oraz nowe funkcjonalności. Wydanie gry w formule Early Access jest jedynie jednym z etapów prac nad Grą oraz nad jej komercjalizacją. Część prac nad planowanymi rozszerzeniami została wykonana przed wydaniem Gry w formule wczesnego dostępu i sukcesywnie wraz z poprawkami będzie wydawana jako rozwój wczesnego dostępu. Dotyczy to takich obszarów jak: tryb Cold Wave czy nowe funkcjonalności. Przede wszystkim jednak zakres materiału włączonego do Gry zmienia się dynamicznie na podstawie feedbacku otrzymywanego od graczy, playtesterów i influencerów. Zarząd na bieżąco będzie podejmował decyzje w sprawie zakresu oraz czasu rozwoju Gry na podstawie ocen i poziomów sprzedaży. Informacja o kosztach produkcji i marketingu zostanie opublikowana po premierze pełnej wersji gry.
Raporty sprzedażowe Spółki są przedstawiane w ilościach brutto. Zgodnie z polityką platform kupujący mogą odstąpić od zakupu i mają na to czas do 14 dni, a łączny czas uruchomienia produktu był mniejszy niż 2 godziny. Najważniejsze statystyki po pierwszym tygodniu od udostępnienia gry w ramach Early Access: 1. Sprzedaż wyniosła: ok 6 tys. sztuk; 2. Ocena graczy na platformie STEAM: 56% pozytywnych opinii oparta na 145 recenzjach; 3. Wishlista na platformie STEAM na dzień 13 marca 2024 r.: ok. 238 tys. Podział sprzedaży na platformie STEAM na kraje w ujęciu ilościowym: - Stany Zjednoczone – 21%; - Niemcy – 15%; - Chiny – 10%; - Francja – 5%; - Wielka Brytania – 4%; - Polska – 4%; - Kanada – 3%; - Hiszpania - 2%; - Turcja – 2%; - pozostałe kraje – 34% DRAGO entertainment S.A. jest właścicielem IP Gry oraz posiada prawo do 100% przychodów z jej komercjalizacji po odliczeniu prowizji pobieranej przez sklepy oraz 4% opłaty licencyjnej należnej firmie Epic Games. W dniu premiery 6 marca 2024 roku Emitent wydał aktualizacje. W dniach 8 i 12 marca br. ukazały się kolejne obszerne update’y do gry w odpowiedzi na błędy i uwagi zgłaszane przez graczy, co spotkało się z pozytywnym odbiorem graczy i streamerów. Obecnie trwają prace nad kolejnymi częstymi i regularnymi udoskonaleniami Gry, jak również nad planowanymi rozszerzeniami, które wprowadzą nowe fragmenty historii, nowe lokacje świata oraz nowe funkcjonalności. Wydanie gry w formule Early Access jest jedynie jednym z etapów prac nad Grą oraz nad jej komercjalizacją. Część prac nad planowanymi rozszerzeniami została wykonana przed wydaniem Gry w formule wczesnego dostępu i sukcesywnie wraz z poprawkami będzie wydawana jako rozwój wczesnego dostępu. Dotyczy to takich obszarów jak: tryb Cold Wave czy nowe funkcjonalności. Przede wszystkim jednak zakres materiału włączonego do Gry zmienia się dynamicznie na podstawie feedbacku otrzymywanego od graczy, playtesterów i influencerów. Zarząd na bieżąco będzie podejmował decyzje w sprawie zakresu oraz czasu rozwoju Gry na podstawie ocen i poziomów sprzedaży. Informacja o kosztach produkcji i marketingu zostanie opublikowana po premierze pełnej wersji gry.