GAMEOPS: strona spółki
25.04.2024, 21:49
GOP Popremierowy raport sprzedażowy dotyczący gry Infection Free Zone
Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra”), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 923 tys. zł
Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco: Steam: 232,4 tys. sztuk Heybox: 25,4 tys. sztuk Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access) Kistarter: 0,93 tys. sztuk Backerkit: 0,5 tys. sztuk Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco. Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów: Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra”), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 923 tys. zł Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco: Steam: 232,4 tys. sztuk Heybox: 25,4 tys. sztuk Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access) Kistarter: 0,93 tys. sztuk Backerkit: 0,5 tys. sztuk Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco: (Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów): Steam: 8 806 tys. zł Heybox (bezzwrotna zaliczka „minimum guarantee”): 1 613 tys. zł Heybox (revenue share, powyżej minimum guarantee): 635 tys. zł Ultimate Games („minimum guarantee” z tytułu sprzedaży na konsole): 1 100 tys. zł Strona Spółki / Xsolla: 604,8 tys. zł Kistarter: 94,3 tys. zł Backerkit: 69,6 tys. zł Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 3 420 tys. zł. Dodatkowo Spółka wypłaca wydawcy Heybox 40% z wpływów netto z regionu Azji obejmującego kraje zgodnie z definicją Steam. Po 14 dniach prowizja należna Heybox wynosi szacunkowo 1 577 tys. zł. Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty Gry zostały zwrócone w 331 % w przeciągu 14 dni od premiery Gry na Steam. Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie „w większości pozytywne”, tj. 70% pozytywnych recenzji. O kolejnych wynikach sprzedażowych Gry Zarząd będzie informował w raportach okresowych. Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych na GPW.
Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco: Steam: 232,4 tys. sztuk Heybox: 25,4 tys. sztuk Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access) Kistarter: 0,93 tys. sztuk Backerkit: 0,5 tys. sztuk Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco. Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów: Zarząd spółki Games Operators S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) niniejszym informuje, że gra Infection Free Zone (Gra”), która miała swoją premierę na platformie Steam w dniu 11 kwietnia 2024 r. została sprzedana w ilości 264,26 tys. sztuk w 14 dni od premiery. Łączne przychody z uwzględnieniem zaliczek od wydawców wyniosły: 12 923 tys. zł Struktura sprzedaży w podziale na platformy przedstawiała się następująco: Steam: 232,4 tys. sztuk Heybox: 25,4 tys. sztuk Strona Spółki / Xsolla: 5 tys. sztuk (formuła Super Early Access) Kistarter: 0,93 tys. sztuk Backerkit: 0,5 tys. sztuk Struktura przychodów w podziale na platformy przedstawiała się następująco: (Kwota netto (po odjęciu podatków), po odjęciu prowizji platform oraz zwrotów): Steam: 8 806 tys. zł Heybox (bezzwrotna zaliczka „minimum guarantee”): 1 613 tys. zł Heybox (revenue share, powyżej minimum guarantee): 635 tys. zł Ultimate Games („minimum guarantee” z tytułu sprzedaży na konsole): 1 100 tys. zł Strona Spółki / Xsolla: 604,8 tys. zł Kistarter: 94,3 tys. zł Backerkit: 69,6 tys. zł Łączny koszt wytworzenia i marketingu Gry nie przekroczył 3 420 tys. zł. Dodatkowo Spółka wypłaca wydawcy Heybox 40% z wpływów netto z regionu Azji obejmującego kraje zgodnie z definicją Steam. Po 14 dniach prowizja należna Heybox wynosi szacunkowo 1 577 tys. zł. Po odjęciu prowizji z tytułu umowy dystrybucyjnej koszty Gry zostały zwrócone w 331 % w przeciągu 14 dni od premiery Gry na Steam. Gra spotkała się z pozytywnym odbiorem graczy, o czym świadczą wystawione przez nich w sklepie STEAM oceny na poziomie „w większości pozytywne”, tj. 70% pozytywnych recenzji. O kolejnych wynikach sprzedażowych Gry Zarząd będzie informował w raportach okresowych. Zarząd Spółki zdecydował o publikacji powyższej informacji z uwagi na fakt, iż może mieć ona istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Spółki oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Spółki notowanych na GPW.