PZU: strona spółki
20.01.2025, 14:46
PZU Dokument istotny dla uchwały, która ma być przedmiotem obrad Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia PZU SA, które rozpoczęło się w dniu 10 stycznia 2025 r. i będzie kontynuowane w dniu 21 stycznia 2025 r.
W nawiązaniu do raportu bieżącego Powszechnego Zakładu Ubezpieczeń Spółki Akcyjnej („PZU SA”, „Spółka”) nr 3/2025 z dnia 15 stycznia 2025 roku, dotyczącego zgłoszenia kandydata na członka Rady Nadzorczej Spółki przez Nationale-Nederlanden Otwarty Fundusz Emerytalny - akcjonariusza PZU SA, reprezentowanego przez Nationale-Nederlanden Powszechne Towarzystwo Emerytalne S.A., w związku z Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniem Spółki (‘NWZ”), które rozpoczęło się w dniu 10 stycznia 2025 r. i na wniosek wyżej wymienionego akcjonariusza ogłosiło przerwę w obradach do dnia 21 stycznia 2025 r. (Raport bieżący nr 2/2025 z dnia 10 stycznia 2025 r. w sprawie ogłoszenia przerwy w obradach NWZ oraz treści uchwał podjętych przez NWZ), Zarząd PZU SA przekazuje w załączeniu Sprawozdanie Rady Nadzorczej PZU SA obejmujące propozycję oceny odpowiedniości kandydata na członka Rady Nadzorczej PZU SA, które stanowi istotny dokument dotyczący punktu 5 porządku obrad NWZ, tj. „Zmiany w składzie Rady Nadzorczej”.
Podstawa prawna: § 19 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.
Podstawa prawna: § 19 ust. 1 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.