Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Pekao szuka wśród startupów dostawcy innowacyjnych rozwiązań do analizy opinii

0
Podziel się:

Bank Pekao będzie przyjmował do 14 grudnia 2020 r. zgłoszenia w ramach konkursu dla startupów i firm technologicznych, które zaproponują rozwiązania z obszaru zautomatyzowanej analizy opinii użytkowników aplikacji mobilnych, podał bank.

Pekao szuka wśród startupów dostawcy innowacyjnych rozwiązań do analizy opinii

"Bank Pekao szuka dostawcy innowacyjnego rozwiązania, które umożliwi szybką analizę komentarzy i opinii na temat aplikacji mobilnych banku, którymi podzielili się ich użytkownicy w sklepach z aplikacjami - Google Play i App Store. Bank chce zaprosić do współpracy startupy i firmy technologiczne. Do 14 grudnia mogą one zgłaszać propozycje swoich rozwiązań. Następnie, spośród nadesłanych projektów, bank wyłoni te, które najlepiej odpowiedzą na postawione wyzwanie i zaprosi je do zaprezentowania pomysłów w formie sesji pitchingowej online" - czytamy w komunikacie.

Zwycięzca dostanie możliwość przetestowania swojego rozwiązania w formie PoC (proof of concept), a także w przypadku jego wdrożenia w organizacji, zyska szansę na podjęcie dłuższej współpracy z Pekao.

"Jestem przekonany, że dzięki konkursowi, możemy znaleźć rzetelnych, a zarazem kreatywnych partnerów do współpracy i obiecujące, zgodne z oczekiwaniami banku rozwiązania. Startupy zaś, będą mogły sprawdzić w praktyce, użyteczność swoich pomysłów, a w przypadku wygranego projektu - damy im możliwość przetestowania go w dużej i renomowanej instytucji finansowej. To realna wartość dla obu stron" - powiedział dyrektor departamentu innowacji i płatności w Banku Pekao Bartosz Zborowski, cytowany w komunikacie.

Zgłaszane przez startup rozwiązanie, by móc zostać rozpatrzone i walczyć o zwycięstwo, musi spełniać kilka kryteriów. Narzędzie musi być na tyle inteligentne, by rozumieć sens zamieszczanych przez klientów komentarzy, mimo błędów ortograficznych i stylistycznych. Powinno potrafić skategoryzować opinię pod kątem sentymentu wypowiedzi i utworzyć na tej podstawie statystykę. Dodatkowo, rozwiązanie musi być automatycznie zintegrowane z aplikacjami mobilnymi oraz dawać możliwość manualnego dodawania uwag z innych kanałów informacji np. skrzynki mailowej, podano także.

"Jako bank wsłuchujemy się w opinie klientów, zależy nam, aby żaden z komentarzy nie został pominięty. Ich ogromna ilość zachęca nas do poszukiwania automatyzacji prostych, a zarazem żmudnych i czasochłonnych procesów, a takim właśnie jest manualna analiza komentarzy na temat aplikacji mobilnych. Znalezienie odpowiedniego rozwiązania oraz dostawcy pozwoli nam jeszcze uważniej wsłuchać się w głos klienta" - dodał dyrektor biura laboratorium innowacji w Banku Pekao Jan van der Saar, cytowany w komunikacie.

Bank Pekao jest częścią grupy PZU - największej grupy finansowej w Europie Środkowo-Wschodniej. Od 1998 roku bank obecny jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Aktywa razem banku wyniosły 203,32 mld zł na koniec 2019 r.

media
telekomunikacja
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)