Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Przychody Grupy CDRL spadły o 21% r/r do 85,22 mln zł w II kw. 2020 r.

0
Podziel się:

Grupa CDRL - właściciel marki Coccodrillo oraz Buslik - zanotowała 85,22 mln zł przychodów w obu markach w II kwartale 2020 r., co oznacza spadek o 21% r/r, podała spółka. W omawianym okresie wpływy z tytułu sprzedaży w polskim sklepie internetowym wyniosły 12,1 mln zł, co oznacza wzrost o 165% r/r.

Przychody Grupy CDRL spadły o 21% r/r do 85,22 mln zł w II kw. 2020 r.
(Flickr)

"Biorąc pod uwagę sytuację gospodarczą i społeczną, w jakiej przyszło nam prowadzić biznes zarówno w kraju, jak i na świecie, jesteśmy umiarkowanie zadowoleni z osiągniętych rezultatów w II kwartale 2020 r. Wpływ na wyniki z ostatnich miesięcy miało ograniczenie działalności galerii handlowych - w marcu i kwietniu większość polskich sklepów stacjonarnych nie funkcjonowała, a po ich otwarciu obserwujemy istotnie mniejszy ruch. Na znaczeniu cały czas zyskuje kanał e-commerce - przewidujemy, że tendencja wzrostowa sprzedaży w Internecie będzie utrzymywać się w kolejnych miesiącach" - powiedział prezes CDRL Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.

Polskie sklepy stacjonarne w II kwartale 2020 roku osiągnęły przychody na poziomie 24,4 mln zł. Jest to wynik o 37% niższy od odnotowanego w analogicznym okresie 2019 roku. Sieć sklepów stacjonarnych Buslik w omawianym okresie wygenerował 34,34 mln zł przychodów - jest to o 31% mniej niż II kwartale ubiegłego roku, podkreślono.

"W minionym kwartale rekordową popularnością wśród klientów cieszył się kanał e-commerce. Polski sklep internetowy wygenerował 12,1 mln zł przychodów i jest to wynik wyższy niż w analogicznym okresie ubiegłego roku o 165%. W tym czasie sklep internetowy sieci Buslik osiągnął przychody na poziomie 3,73 mln zł, co oznacza wzrost względem II kwartału 2019 roku o 144,7%" - czytamy dalej.

Narastająco od stycznia do końca czerwca Grupa CDRL wygenerowała 181,3 mln zł przychodów. Jest to wynik niższy od ubiegłorocznego o 15,8%.

CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)