Trwa ładowanie...

Cenimy Twoją prywatność

Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (876 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (403 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.

Notowania
Przejdź na

Sprzedaż miedzi płatnej KGHM wyniosła 64 tys. ton w czerwcu, wzrost o 6% r/r

0
Podziel się:

Sprzedaż miedzi płatnej KGHM Polska Miedź wyniosła 64 tys. ton w czerwcu 2019 r. i była wyższa o 6% r/r, podała spółka, przedstawiając wstępne dane.

Sprzedaż miedzi płatnej KGHM wyniosła 64 tys. ton w czerwcu, wzrost o 6% r/r

"Sprzedaż miedzi płatnej wyniosła 64,0 tys. ton i była wyższa o 3,6 tys. ton (+6%) w porównaniu do sprzedaży miedzi z czerwca 2018 roku. Głównym powodem była wyższa sprzedaż tego metalu zrealizowana przez Sierra Gorda oraz KGHM Polska Miedź S.A. co też skompensowało niższą sprzedaż miedzi w KGHM International LTD" - czytamy w komunikacie.

Sprzedaż srebra wyniosła 140,5 tony i była wyższa o 28,6 tony (+26%) w porównaniu do sprzedaży z czerwca 2018 roku. Przyczyną była wyższa sprzedaż srebra z polskich aktywów produkcyjnych. Sprzedaż TPM wyniosła 22,2 tys. troz i była wyższa o 11,1 tys. troz (+99%) w porównaniu do czerwca 2018 roku. Głównym powodem była wyższa sprzedaż złota zrealizowana w czerwcu br. przez KGHM Polska Miedź S.A. wynikająca w głównej mierze z wyższej produkcji tego metalu. Sprzedaż molibdenu wyniosła 0,9 mln funtów i była niższa o 0,4 mln funtów (-33%) w porównaniu do czerwca 2018 roku. Głównym powodem był spadek sprzedaży molibdenu w kopalni Sierra Gorda, podano także.

W spółce-matce:

- sprzedaż miedzi wyniosła 51,2 tys. ton i była porównywalna do sprzedaży zrealizowanej w czerwcu 2018 roku (+4% - uwzględniając w tym okresie sprzedaż miedzi rafinowanej oraz miedzi w koncentracie)

- sprzedaż srebra wyniosła 139 tony i była wyższa o 28,7 tony w porównaniu do sprzedaży zrealizowanej w czerwcu 2018 roku (+26%) - sprzedaż czerwca 2018 roku obejmowała również 9,57 tony płatnego srebra zawartego w koncentratach miedzi. Różnica wynikała z większej produkcji tego metalu oraz rozkładu zamówień/uzgodnionego harmonogramu wysyłek do klientów w bieżącym roku

- sprzedaż TPM wyniosła 11,9 tys. troz i była wyższa o 9,2 tys. troz (+342%) w porównaniu do sprzedaży w czerwcu 2018 roku. Celem ograniczenia kosztów logistycznych, wysyłki złota na eksport odbywają się w większych, skumulowanych partiach (zazwyczaj nie mniej niż 200 kg). W czerwcu 2019 roku, ze względu na większą produkcję złota w porównaniu do analogicznego okresu w poprzednim roku, zgromadzono odpowiednią ilość tego metalu, która pozwoliła na zorganizowanie wysyłki eksportowej.

W KGHM International:

- sprzedaż miedzi wyniosła 7,4 tys. ton i była niższa o 1,4 tys. ton (-16%) w porównaniu do sprzedaży w czerwcu 2018 roku. Głównym czynnikiem była niższa sprzedaż płatnej miedzi zawartej w koncentracie Robinson o ok. 0,8 tys. ton, wynikająca z niższego wolumenu sprzedanego koncentratu Cu (o ok. 5,7 tys. ton wagi suchej) co było wynikiem uzgodnionego z kontrahentami harmonogramu wysyłek koncentratu miedzi. Niższa była również sprzedaż miedzi pochodzącej z rudy z Zagłębia Sudbury o ok. 0,6 tys. ton (na co wpływ miała m.in. nieco niższa produkcja)

- sprzedaż TPM wyniosła 7,6 tys. troz i była porównywalna do sprzedaży zrealizowanej w czerwcu 2018 roku (+2%)

- sprzedaż srebra osiągnęła śladowe wartości (w zaokrągleniu wyniosła 0,1 tony) i była niższa o 0,8 tony (-85%) w porównaniu do sprzedaży zrealizowanej w czerwcu 2018 roku. Główną przyczyną tego spadku było skorygowanie w czerwcu bieżącego roku prowizorycznych zawartości srebra w koncentracie Robinson w odniesieniu do wcześniej zrealizowanych wysyłek

- sprzedaż molibdenu wyniosła 0,04 mln funtów i była wyższa o 0,02 mln funtów (+124%) w porównaniu do sprzedaży w czerwcu 2018 roku. Wzrost wynikał z upłynnienia w czerwcu 2019 zapasów niższej jakości koncentratu Mo.

W Sierra Gorda (55% udziału KGHM):

- sprzedaż miedzi wyniosła 5,4 tys. ton i była wyższa o 2,9 tys. ton w porównaniu do sprzedaży zrealizowanej w czerwcu 2018 roku (+120%). Główną przyczyną był wyższy wolumen sprzedanego koncentratu miedzi w czerwcu br. o ok. 24 tys. ton wagi suchej wynikający z realizacji uzgodnionego z kontrahentami harmonogramu wysyłek

- sprzedaż molibdenu wyniosła 0,9 mln funtów i była niższa o 0,4 mln funtów (-35%) w stosunku do sprzedaży w czerwcu 2018 roku. Wielkość sprzedaży molibdenu odzwierciedla harmonogram przerobu koncentratu molibdenu i zwrotu tlenków molibdenu przeznaczonych na sprzedaż, jak również planowane i zrealizowane wielkości produkcji molibdenu w kopalni Sierra Gorda

- sprzedaż srebra wyniosła 1,3 tony i była wyższa o 0,6 tony (+92%)

- sprzedaż TPM wyniosła 2,7 tys. troz i była wyższa o 1,7 tys. troz (+177%). Głównym powodem wzrostu sprzedaży srebra i TPM był, podobnie jak w przypadku miedzi, wyższy wolumen sprzedanego koncentratu Cu.

Narastająco w okresie styczeń - czerwiec br. sprzedaż miedzi w grupie wyniosła 346,6 tys. ton wobec 290,5 tys. ton.

KGHM Polska Miedź posiada szerokie portfolio projektów eksploracyjnych, rozwojowych i produkcyjnych w Polsce, Niemczech, Kanadzie, Chile i USA. Jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 1997 r. Jej skonsolidowane przychody wyniosły 20,53 mld zł w 2018 r.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)